Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

.topic_share{display:none}

.moderation_bar{display:none}

.rep_bar{display:none}

#reputation_filter{display:none}

dessa tyckte jag behövdes också, fast moderation_bar kanske folk använder.

Schysst! topic_share stör iofs inte något i mina ögon, men det andra köper jag direkt...

#footer_utilities, #board_footer { padding: 0px 0px 0px 0px !important; }

Jag utvidgar till

#footer_utilities, #board_footer { margin: 0px 15px 0px 15px !important; padding: 0px 0px 0px 0px !important; } 

a040.gif

Postat (redigerat)

Jag utvidgar till

#footer_utilities, #board_footer { margin: 0px 15px 0px 15px !important; padding: 0px 0px 0px 0px !important; } 

a040.gif

Topp! Du vet inte om det går att få bort överflödiga <br>-taggar?

EDIT: Spelar ingen större roll, det där tog bort det mesta.

Redigerat av Dingbats
Postat

Bara för att understryka att som vanligt när jag tippar exakt rätt resultat i matcher så har jag inte lämnat in Oddset. Ett omen.

😐

Postat

Kodgrejerna ni snackar om, vad är det bra för och hur gör man?

Firefox-addonen Stylish, som man kan lägga in egna CSS-mallar i som kör över forumets och gör att det ser ut tex såhär istället:

stylish.png

Postat

Oj, kul! Ja det var fan helt mongo där ett tag. Lika cp igår kväll om du såg då med.

Nej, såg inte det. Tyskland - Spanien är en given etta.

Postat

Firefox-addonen Stylish, som man kan lägga in egna CSS-mallar i som kör över forumets och gör att det ser ut tex såhär istället:

stylish.png

Jaha. Jag har opera så det funkar väl inte här då.

Postat

Jag minskade textstorleken för inläggsräknaren m.m. och så kunde jag dra in marginalen ännu mer...

.author_info { width: 140px !important; }

.author_info ul.user_fields li { font-size: 0.7em !important; }

.post_body { margin-left: 145px !important; }

Postat

Jag minskade textstorleken för inläggsräknaren m.m. och så kunde jag dra in marginalen ännu mer...

.author_info { width: 140px !important; }

.author_info ul.user_fields li { font-size: 0.7em !important; }

.post_body { margin-left: 145px !important; }

Läckert. Du vet inte hur man gör för att slippa centreringen på användarinformationen? Jag provade med text-align: left, men det hände inget.

Postat

Nej, såg inte det. Tyskland - Spanien är en given etta.

Ok. Ghana fick straff i 120:e minuten, dvs sista förlängningsminuten efter att Suarez räddade en boll med händerna på mållinjen och fick rött kort. Ghanesen som tog straffen missade, det blev straffläggning och Ghana förlorade. Spelaren som missade straffen (Gyan tror jag han heter) fick för två år sen sin familj (och sig själv) mordhotad efter att ghana åkte ur afrikanska mästerskapen. Kul för honom nu.

Postat

Ok. Ghana fick straff i 120:e minuten, dvs sista förlängningsminuten efter att Suarez räddade en boll med händerna på mållinjen och fick rött kort. Ghanesen som tog straffen missade, det blev straffläggning och Ghana förlorade. Spelaren som missade straffen (Gyan tror jag han heter) fick för två år sen sin familj (och sig själv) mordhotad efter att ghana åkte ur afrikanska mästerskapen. Kul för honom nu.

Aj. Det var fan synd, det hade vart kul att se Ghana i semi. Men Uruguay är kul med, hoppas verkligen de vinner mot Holland.

Postat
Jaha. Jag har opera så det funkar väl inte här då.
Även om Opera, Safari och Chrome är snabbare än Firefox så saknar de fortfarande alla tillägg som gör Firefox så bra.

Chrome har nyligen börjat med pluggar så vi får väl se hur lång tid det tar innan de är "on par"...

Postat

Även om Opera, Safari och Chrome är snabbare än Firefox så saknar de fortfarande alla tillägg som gör Firefox så bra.

Chrome har nyligen börjat med pluggar så vi får väl se hur lång tid det tar innan de är "on par"...

Japp! Reklamborttagare har väl alla ganska välfungerande, men utöver Adblock kör jag också Flashblock och ett Greasemonkey-skript som tar bort Google-annonser, och ett annat skript som tar bort reklam på Facebook. Och så en nedladdningshanterare och en plugg som kan rotera bilder. Och en som drar ihop flikar som man ser på min bild ovan. Och så nu Stylish!

Mums!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.