Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Då stoppar man in flera citat i ett inlägg.

Kåldolme e jäkulst gott

Jo, men när jag klickar på Multicitera så händer ju absolut ingenting! Det är ju bara en TOM ruta att skriva i då.

Klickar jag däremot på citera så citeras vad du skrev i ditt inlägg och jag kan skriva in en replik. Som nu.

😲

Postat

Jo, men när jag klickar på Multicitera så händer ju absolut ingenting! Det är ju bara en TOM ruta att skriva i då.

Klickar jag däremot på citera så citeras vad du skrev i ditt inlägg och jag kan skriva in en replik. Som nu.

😲

...men när man mulitciterar så citerar man flera inlägg. Trycker du bara på ett så händer inget?

Hmmm hmmm. 😊

Postat

...men när man mulitciterar så citerar man flera inlägg. Trycker du bara på ett så händer inget?

Hmmm hmmm. 😊

Hmmm Nä man måste trycka på Svara knappen då funkar det. Skönt nu har man löst det... 😆😎

Postat

Hmmm Nä man måste trycka på Svara knappen då funkar det. Skönt nu har man löst det... 😆😎

Nej.

När jag trycker på citera så citeras inlägget, när jag trycker på multicitera händer absolut ingenting!!

Så var det ju förut också, när det såg ut och hette annorlunda. Har aldrig kunnat multicitera.

Trycker på svara-knappen naturligtvis, men inte fan står det nåt där...

Postat

Jag tycker det är väl svalt och blåsigt. 25 e ju ingenting faktiskt.

Tyskarna leder över Argentina!

GÖTT!

Eller hur Pazo o Dingbats...

Postat

Nej.

När jag trycker på citera så citeras inlägget, när jag trycker på multicitera händer absolut ingenting!!

Så var det ju förut också, när det såg ut och hette annorlunda. Har aldrig kunnat multicitera.

Trycker på svara-knappen naturligtvis, men inte fan står det nåt där...

Hmmm... Funkar här med Firefox iallafall! Kanske är nått att rapportera till Olsberg? 😕

Postat

Jag tycker det är väl svalt och blåsigt. 25 e ju ingenting faktiskt.

Tyskarna leder över Argentina!

GÖTT!

Eller hur Pazo o Dingbats...

Ljudkortet är på väg från Thomann. Blir kewl att testa.

Heja Argentina!

Där har jag druckit vin å ätit baguett! Fin stad!

Gott som fan! 😄

Postat

Orka citera. nu drar jag å spelar. Maratonpass 18-22. Hoppas det dyker upp nån jammare 😕

Herrå! 😄

Fan va najs! 😄

Postat (redigerat)

försöker lite... utan framgång... undrar varför det inte funkar.

edit: fail xD

edit: nuså.

Redigerat av Fidden
Postat

försöker lite... utan framgång... undrar varför det inte funkar.

edit: fail xD

edit: nuså.

🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.