Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ringde på en soffa. Det var två soffor som han sålde i grupp men jag ville ju bara ha ena, och han lät därför lite irriterad. Men han skulle fundera några timmar. 😄

Postat
Var ska man då ha fötterna, när pedalerna går fort som tusan?

Men asså, dom snurrar ju inte sjukt fort, utan liksom så snabbt som när de cyklar som snabbast, den hjälper ju mest till, drar ju inte allt själv.

Postat
Ringde på en soffa. Det var två soffor som han sålde i grupp men jag ville ju bara ha ena, och han lät därför lite irriterad. Men han skulle fundera några timmar. 😄

Jag hade nog inte sålt den då,

såvida du inte betalade för båda för att nödvändigtvis få en.

Jag är hård i affärer...

😆

Postat
Jag hade nog inte sålt den då,

såvida du inte betalade för båda för att nödvändigtvis få en.

Jag är hård i affärer...

😆

😆

Jag gav han ett bra bud, och pengar får alltid folk att lätta på trycket. 😄

Postat
😆

Jag gav han ett bra bud, och pengar får alltid folk att lätta på trycket. 😄

Fast när jag är riktigt hård i magen hjälper inga pengar i världen...

Postat
Neråt just nu iom att jag har lappisen på knät! 😆

Självdå 😆

Soft. 😄

Faktiskt neråt här med, jag har din mamma i knät... 😄

Postat

Det där stället hos FK som man skickar sin sjukanmälanblankett till ligger nånstans upptåt i landet och befolkas av 0 eller 1 person... Östersund.

Inte Östersund för där finns rätt många, men jag menar det nästan helautomatiserade FK-kontoret.

De har en maskin som läser alla blanketter och en kille som är där ibland. Såg ett reportage.

Postat

Funderar på att bara dra iväg på nån resa själv i slutet av sommarn. Minns jag pratade me en tjej på resturangen där jag jobbade och hon hade rest runt i hela europa helt själv. Hade varit en riktigt grym upplevelse, bott hemma hos folk, lärt känna massa, sett mycket.

Postat
Funderar på att bara dra iväg på nån resa själv i slutet av sommarn. Minns jag pratade me en tjej på resturangen där jag jobbade och hon hade rest runt i hela europa helt själv. Hade varit en riktigt grym upplevelse, bott hemma hos folk, lärt känna massa, sett mycket.

Du kan ju ta med dig den söta tjejen på våningen nedanför!

Postat
Du kan ju ta med dig den söta tjejen på våningen nedanför!

Ja, det e klart! Varför tänkte jag inte på det.. 😛

Postat (redigerat)
En människa tror jag, fast jag är inte säker...

Mäh, jag editade ju precis för att slippa en sån kommentar. 😛

Redigerat av Memphis
Postat

Ensam om vad Neosus, att inte få bli upprörd eller att missförstås av FK?

Fick för typ en halv vecka knappt istället för 7 veckor? Fattar absolut ingenting!

Nu vet jag inte vad jag ska göra med avin heller. Använda den eller inte.

Är ett användande detsamma som ett godkännande av beloppet?

Kan FK tycka så?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.