Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Fast Saddam, nu vet du hur jag känner mig när alla ni tjötar om hur ni tippar matcherna i fotbolls-VM. 😠

Mer spypåsar åt folket! xD

OK. Lägger ner.

Postat
▄██████████████▄ ▐█▄▄▄▄█▌
██████▌▄▌▄▐▐▌███▌▀▀██▀▀
████▄█▌▄▌▄▐▐▌▀███▄▄█▌
▄▄▄▄▄██████████████▀

Postat

Hej! Färgen på texten i forumet har blivit tunnare och klenare, en del av dem är säkert text fortfarande men ser mest ut som flugskit, dvs. syns inte alls.

Typ ljusblått mot ljusblå bakgrund. Vart har alla klockangivelser tagit vägen t.ex.?

Annars är det ok.

Igår skrubbade jag ett helt köksgolv på knäna för morsan som har förslitningar i ländryggen. Själv hade jag diskbråcksproblem, men efter skrubbandet flyttades nån kota så nu har jag inte ont alls. Jag får tacka ett skitigt golv! 🙂

För att glömma konstigheter som händer i mitt liv f,n, så ska jag npg beställa nån liten pryl som har med musik att göra. En tamburo kanske? Vet inte ens hur en sån låter!! 😄

Postat

Numera är att inga privata meddelanden längre privata meddelanden, stod det i nya foruminformationen. Jag visste inte ens att man kunde skicka privata meddelanden. Är det PM som avses då? Vem som helst kan läsa och delta i dessa, stod det. Vad är det då för vits att skicka sådana? Ska visst påminna om Facebook. Eehhh... att Facebook är skit har jag konstaterat redan...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.