Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Men inte ens 1/3 del av Gbg-varvet som jag ska springa nästa år. 😉 ... Mäh. 😛

Om Fidden springer igen nästa år så kan ju vi springa tillsammans. 😮😉

Redigerat av Memphis
Annons
Postat (redigerat)
Jag måste sluta röka, knarka, dricka sprit och kaffe, sa läkaren.

Det blir extremt svårt, för jag gör ingetdera...

Vaddå, trodde han inte på dig när du sade att du inte gjorde det?

Redigerat av Memphis
Postat
Vaddå, trodde han inte på dig när du sade att du inte gjorde det?

Nämen asså...

han INLEDDE efter undersökningen med att säga så!

Och då svarade jag att jag gör ingetdera och har aldrig gjort.

Så brukar det alltid vara hos läkare oavsett vilket.

Jag får bara missbrukssjukdomar,

vilket får mig att fundera om det stämmer det de svarar sedan:

"Vilken tur, hade du gjort nåt av det hade du varit stendöd idag!"

Hepp!

😉

Postat
Nämen asså...

han INLEDDE efter undersökningen med att säga så!

Och då svarade jag att jag gör ingetdera och har aldrig gjort.

Så brukar det alltid vara hos läkare oavsett vilket.

Jag får bara missbrukssjukdomar,

vilket får mig att fundera om det stämmer det de svarar sedan:

"Vilken tur, hade du gjort nåt av det hade du varit stendöd idag!"

Hepp!

😉

Jasså jaha. 😮 Men bra att du hållt dig undan från sånt då. 😉

Postat (redigerat)

Dock så ska ju kaffe (även stor och långvarig konsumtion) enligt väldigt många udersökningar inte vara skadligt på något sätt.. 😉 Möjligtvis missfärgning av tänderna men inte värre än så.

Redigerat av Memphis
Postat
Jag kokar pasta nu snart.

Ska gå till banken, af, apoteket och tobakisten/paketutlämnaren.

Känns som att du allt som oftast har ovanligt många ärenden att göra hela tiden. 😉

Postat
Dock så ska ju kaffe (även stor och långvarig konsumtion) enligt väldigt många udersökningar inte vara skadligt på något sätt.. 😉 Möjligtvis missfärgning av tänderna men inte värre än så.

Det höjer produktionen av magsyra och jag måste få ned den istället.

Postat
Det höjer produktionen av magsyra och jag måste få ned den istället.

Jasså jaha, vad kan hög halt av magsyra leda till?

Postat (redigerat)
Känns som att du allt som oftast har ovanligt många ärenden att göra hela tiden. 😉

Ja, på banken ska jag först ta ut pengar över disk och sedan beställa ett nytt bankkort eftersom mitt inte kan läsas nånstans - remsan... och då ska jag passa på att fråga vad det kostar med nytt kort, om det kostar nåt. Kostar det nåt? Därefter ska jag be att få Verified by Visa-tjänsten, eftersom jag annars inte kan beställa cd-s o dvd-s etc på Internet. Och då ska jag fråga vad det kostar. Kostar det nåt? Slutligen ska jag fråga om Internetbanken är ett krav för att få ovan nämnda tjänst hos Swedbank. Vad kostar det? Kostar det nåt?

Tyvärr kan jag inte få gjort mitt ärende och inskrivning på AF idag heller, eftersom min arbetsgivare ännu inte skickat uppgift om hur många timmar jag jobbat.

Redigerat av debatt
Postat (redigerat)
Jasså jaha, vad kan hög halt av magsyra leda till?

Stumhet och cancer i matstrupen.

Redigerat av debatt
Postat
Ja, på banken ska jag först ta ut pengar över disk och sedan beställa ett nytt bankkort eftersom mitt inte kan läsas nånstans - remsan... och då ska jag passa på att fråga vad det kostar med nytt kort, om det kostar nåt. Kostar det nåt?

Därefter ska jag be att få Verified by Visa-tjänsten, eftersom jag annars inte kan beställa cd-s o dvd-s etc på Internet. Och då ska jag fråga vad det kostar. Kostar det nåt?

Slutligen ska jag fråga om Internetbanken är ett krav för att få ovan nämnda tjänst hos Swedbank. Vad kostar det? Kostar det nåt?

Ett nytt kort kostar inget har jag för mig. Bara säga till så skickar de ett nytt.

Verified by Visa kostar en viss summa per år har jag för mig, inte jättemycket, samma för internetbanken.

Postat
Ett nytt kort kostar inget har jag för mig. Bara säga till så skickar de ett nytt.

Verified by Visa kostar en viss summa per år har jag för mig, inte jättemycket, samma för internetbanken.

Jag betalar redan för Bankgirotjänsten och för Bankkortet. Ca 550 SEK per år totalt.

Hur mycket pengar ska Swedbank kräva av mig för sina tjänster?

Postat
Jag betalar redan för Bankgirotjänsten och för Bankkortet. Ca 550 SEK per år totalt.

Hur mycket pengar ska Swedbank kräva av mig för sina tjänster?

Jag e dock inte säker, kan vara så att du får det, det märker du.

Postat
När stänger Banken idag förresten?

Hinner jag dit innan de stänger om jag ska koka pasta och äta den först...?

Jag skulle föreslå att du inte chansar och istället tar med dig pastan till banken och tillagar och äter den där.

Postat

Kan man lita på Internet, det står att banken har öppet till 18...

Vill inte stressa i mig maten.

Ska till Apoteket också, de stänger väl 17.30 eller 18.

Nu ska jag bara ta reda på vad det kom för Post för andra gången här idag

och sedan när AF stänger och var de finns nånstans...

Ombudet stänger 19 iaf.

Postat

Fick en dj**ligt märklig avi från FK nu.

En värdeavi på 1065 SEK, när jag trodde de skulle sätta in X antal tusenlappar för en sjukperiod på 2 mån, på mitt bankkonto i Swedbank som jag HAR angett till FK.

Istället gäller avin på Nordea enbart eller som delbetalning om jag handlar på 7eleven, Coop, Hemköp m.m.

Och dessutom kostar det 25 eller 50 SEK att få pengarna.

Vad fan är detta?

😄

Och inget beslut medsänt eller hänvisning till FK med mail eller adress eller tfn-nr. Värdeavin ser ut som en låtsaspeng till Monopol...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.