Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)
😲

Kanske dags att plocka fram mockabryggaren, espressobönorna, kaffekvarnen och så göra kvällens cappuccino...

Redigerat av Linus
Postat
Kanske dags att plocka fram mockabryggaren, espressobönorna, kaffekvarnen och så göra kvällens cappuccino...

Man tusiken va göttigöttgött 😲

Postat

Det där lät inte dumt, kanske skulle unna mig lite glass också. 😲

Åt förresten min första Ben & Jerry's Peanut Butter Cookie Dough igår. Sjukt god...

Hmm... När jag tänker efter står det Odense chokladsås och vit chokladsås i kylen. Hmm, nu blir glassuget större och större.

Postat
Det där lät inte dumt, kanske skulle unna mig lite glass också. 🙂

Åt förresten min första Ben & Jerry's Peanut Butter Cookie Dough igår. Sjukt god...

Hmm... När jag tänker efter står det Odense chokladsås och vit chokladsås i kylen. Hmm, nu blir glassuget större och större.

meeEEN ÅÅÅÅHH 😲

Postat

😲

Fast hörni, 4-1 hade då blivit 4-2. Tyskland hade vunnit ändå.

Min sambandsteori stämmer bra förresten, det gick skitbra för Finland i både hockey och OS 2006 när de vann ESC.

I år vann Tyskland ESC, så det blir väl minst en silvermedalj för dem då. 🙂

Postat
😲

Fast hörni, 4-1 hade då blivit 4-2. Tyskland hade vunnit ändå.

Min sambandsteori stämmer bra förresten, det gick skitbra för Finland i både hockey och OS 2006 när de vann ESC.

I år vann Tyskland ESC, så det blir väl minst en silvermedalj för dem då. 🙂

Jag hoppas att ryssland ingår i den där teorin. =)

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.