Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
SNÄLLA KAN MIN LILLEBROR SLUTA HA SIN SPELLISTA MED ÅTTA LÅTAR I PÅ REPEAT

blir galen på låtarna

Vad är det för låtar då?

Postat

Simple Plan – Untitled

Den som vann eurovision

Foo Fighters – The Pretender

Tokio Hotel – Through the Monsoon

plus några andra dåliga. hemskt är det.

Postat
☺️

Det har jag delvis. I fredags var jag ute på Orust och firade me gamla gymnasievänner, gick sedan runt längs klippor och slog oss ner vid en lägereld me några andra random folk. Och igår åkte vi till Cruusingen i Lysekil men sjukt mycket raggarbilar och muskelbilar. 😮 Drack bira me flickor på ett berg bredvid havet osv. 😠

Jag har för mig att jag sålde min Randall till Orust.. om jag inte minns fel 😉

Postat

Denna förbannade hetta. Håller tyskland som det bättre laget, men tyskland - england i ett mästerskap, kan det bli nåt annat än kryss?

Postat
Denna förbannade hetta. Håller tyskland som det bättre laget, men tyskland - england i ett mästerskap, kan det bli nåt annat än kryss?

Ja, en etta.

Det blir 3 - 1 till Tyskland.

Postat
Vad har dom för toaletter där i colombia? Är det såna där hukvarianeter, eller är dom som här?

Det är bara i Sverige man bajsar.

Postat
Vad har dom för toaletter där i colombia? Är det såna där hukvarianeter, eller är dom som här?

Det ska du skita i!!!

...hehehehe den va rolig! 😆😑🙂

Postat
Skulle aldrig resa till ett land med såna där huktoaletter. Stannar hellre hemma.

jag skulle ofta resa mig i ett sånt land.

Postat

kan inte kolla matchen på tåget, får följa via leifby istället. tyckarna verkar ju vinna i ren utklassningsstil, ganska väntat.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.