Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Kollar på dokumentär på tvåan nu om morgan freemans hemstad där dom ska ha prom och så ska man för första gången ha en mixed prom, dvs både svarta och vita. En del blir jätteupprörda och en smart kärring sa att svarta och vita inte ska beblandas för då försvinner all individualitet och alla blir likadana och om det var meningen att alla skulle vara likadana hade gud skapat alla lika från början. yeah right.

Är man inte inne på att alla var svarta från början?

Annons
Postat
Dig? 😕 Du bor ju i norr så närmsta granne är väl ett par mil bort så då borde det var du. 😛

Mäh 😛 Bor rätt många här..många å många men...fler än en. Hörde helikoptern tidigare också men nu såg jag att det var en polisvariant. Kanske nån som gått vilse i fyllan 😎 . ELLER TJYVAR Å BANDITER! 😮

Postat
Morrn. Börjar kännas som högsommar. Hittade ett gratisalternativ som gitarrförstärkarprogram. Dvs gratis i ett år.

Freeamp finns ju också.. eller vid närmare undersökning verkar det inte göra det längre.. eller jo här fanns det iaf.

Postat
Freeamp finns ju också.. eller vid närmare undersökning verkar det inte göra det längre.. eller jo här fanns det iaf.

Tack. Hade hittat den oxå, men den senaste varianten verkar bara finnas som dll och jag vill gärna ha ett program som funkar fristående oxå. Bra om man ska öva lite. Kan tillägga att gratisvarianten jag hittade var waves gtr solo 1 som finns här: http://www.waves.com/content.aspx?id=1674

Har inte installerat än, så jag vet inte om det funkar.

Postat
Ja 😮

Är memphis ute och kör bil dagarna i ändan nu för tiden månne 😠 , å var är Gote å Picolorrkko 😉

😛

Det har jag delvis. I fredags var jag ute på Orust och firade me gamla gymnasievänner, gick sedan runt längs klippor och slog oss ner vid en lägereld me några andra random folk. Och igår åkte vi till Cruusingen i Lysekil men sjukt mycket raggarbilar och muskelbilar. 😄 Drack bira me flickor på ett berg bredvid havet osv. ☺️

Postat (redigerat)

Men så igår natt när vi skulle åka hem så gick ju mitt billarm igång!! 😠 Och så därför startade inte min bil, kunde inte tänga av larmet eftersom min nyckeldosa e paj ☺️ blev så förbannad verkligen, så vi fick sova i min bil, och kallt var det, men fick igång den nu förut imorse, så nu e jag hemma. E gött solbränd i ansiktet också. 😉

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.