Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nej, det är ju bra det, men lite tråkigare då som moderator att inte kunna utöva sin makt och sätta skräck i folk.

Postat

Yo motha uckas.

Var kul igår, min bror och en kompis var här och vi gjorde värsta bling-gangsta-hiphop-låten me stört mycket auototune. 🙂

Postat (redigerat)

Men mitt sepeLjudkort började ju kuka ur helt sjukt mycket. 😠 Määh, blir typ ingen volym när man spelar in. 🙂

Redigerat av Memphis
Postat
Men mitt sepeLjudkort började ju kuka ur helt sjukt mycket. 😠 Määh, blir typ ingen volym när man spelar in. 🙂

Det brukar finnas en ratt som man kan höja inspelningsvolymen med.

Postat
Det brukar finnas en ratt som man kan höja inspelningsvolymen med.

🙂

Hade du varit inom räckhåll så hade du fått en snyting. 😠

Postat

Det sjuka var att volymen blev lägre och lägre ju längre vi höll på. Mätarna gjorde ändå utslag på nästan max. 🙂 Så fick brassa på me söndermycket kompressor för att ens höra. Och så glappar hörlurskontakten, och så försvinner ljudet ibland så man får starta om.

Blir nog nytt snart.

Postat
Nej. Men svenskan skulle ha samma internationella status som engelskan har idag, och engelskan skulle bara vara Storbritanniens språk precis som polskan bara är Polens språk idag.

Vad konstigt.

Om du chattar med en från Polen som bara kan polska, så skulle ju inte han fatta ett skit!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.