Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nu installerar jag Superior Drummer 2 och sedan får de va nog för ikväll. Man har kunnat göra något vettigare en sådan kväll... 🤪

Annons
Postat
Är du där nu?

nej, jag är bredvid. gillar inte att klättra i björkar, för mycket sånna där gröna kryp.

Postat
Om man vill så kan man sätta igång Vuzelorna på u-tube oxå... Jävligt bra funktion! 😏

Och man kan köpa ett ljudbibliotek med tutorna till kontakt.

Postat

Kollar på dokumentär på tvåan nu om morgan freemans hemstad där dom ska ha prom och så ska man för första gången ha en mixed prom, dvs både svarta och vita. En del blir jätteupprörda och en smart kärring sa att svarta och vita inte ska beblandas för då försvinner all individualitet och alla blir likadana och om det var meningen att alla skulle vara likadana hade gud skapat alla lika från början. yeah right.

Postat
Undrar vad de spanar efter här mitt i natten med helikopter 😏

Dig? 🙂 Du bor ju i norr så närmsta granne är väl ett par mil bort så då borde det var du. 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.