Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Jag vill inte vara sån...men sånt händer inte på Mac. 🙂

EDIT: att en avinstallation påverkar en annan installation alltså.

Redigerat av Micke H
Postat
Jag vill inte vara sån...men sånt händer inte på Mac. ☺️

EDIT: att en avinstallation påverkar en annan installation alltså.

Ja vill ha en Mac 🙂

Postat

det var väl för i helvete inte länge sedan det var nån som hade problem med en skitseg iMac (27"), och då kom det fram att det var en hel massa som hade det. xD

Postat
det var väl för i helvete inte länge sedan det var nån som hade problem med en skitseg iMac (27"), och då kom det fram att det var en hel massa som hade det. xD

Jaaa exakt 🙂

...ja vill inte ha en mac ☺️

Postat
Här är alla grejer som följer med i mitt program som jag använder

S85_collage_effects.gif

Blir så förbannad 🙂😠

God dag! Vad är det för fel på dom?

Postat
Laddade hem reaper. Tyckte det såg så fult och rörigt ut att jag inte orkade sätta mej in i det.

mjo, snyggare gränssnitt har man sett. fast så illa är det inte tycker jag. men självklart tar det en stund att sätta sig in i det när man är van vid ett annat program.

upplever perioder av stor frustration vid varje session, för att jag inte riktigt fattar hur man gör vissa saker som var dödsenkla i logic, exempelvis ha flera instanser av samma track.

Postat
God dag! Vad är det för fel på dom?

Godag! Nä de e inge fel på dom.. men jag blir bara så förbannad! 🙂

...eller nej det blir jag inte! 😠

Postat

Sen är det ju lite så att man vill komma igång och vara produktiv på en gång utan att vilja lära sig riktigt hur det funkar först... nu satte jag mig och lärde mig lite mer hur hela take-systemet fungerar i reaper, och då fattar jag också varför man verkligen inte behöver fler instanser av samma spår.

Postat

Jag börjar kunna Cakewalk ganska bra nu faktiskt tycker jag... Relativt enkelt att komma igång med och bara spela in lixom. Sedan vet man vilka coola grejer man kan göra där i nu när man har lärt sig lixom.

De e ju fantastiskt kul.... när det funkar.

Postat

..men de e inte lika kul när man inte kan.......får då kan man inte....men då kan man lära sig... om man kan... och vill.......och så.... Vill man bara så vill man bara.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.