Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
😑

jo men jag håller med lite, fast mycket kan man hitta billigt eller gratis ändå... och eftersom jag fortfarande "utvärderar" reaper (dvs jag har inte betalat än) så ska jag inte klaga xD

Jo samma här.. jag utvärderar oxå reaper och de e ju bra om man en snål men de ska ju funka oxå 😠

Annons
Postat

shit vad skärmen på min gamla laptop har tappat i ljusstyrka och färg... Det vita är verkligen inte vitt längre.

.

Postat
shit vad skärmen på min gamla laptop har tappat i ljusstyrka och färg... Det vita är verkligen inte vitt längre.

.

Du har väl ollat för mycket 😠

..eller nej jag menar kollat 😑

Postat

min nya laptop är hyfsad som studioburk ändå. med 4 ms latency (128 samples) rullar den på ganska bra, med något litet knäpp någon gång då och då. I det läget spelar jag in vsti's, för då spelar det ingen roll om det kommer nåt knäpp, plus att det känns bulkigt att spela in exempelvis trummor med den dubbla latencyn.

Sång och gitarr och sånt spelar jag i teorin in med typ 8 ms (256 samples), där jag fortfarande inte hört något latency-knäpp.

(fast i praktiken har jag hittills spelat in uteslutande i 128 samples utan problem, för jag har inte gjort något seriöst än)

Postat (redigerat)

Dell verkar va riktigt bra faktiskt. Jag blev lite sugen när jag testade farsans laptop.

Edit: Bytte ut sen till när och satte en punkt på slutet.... undrar om de e nått mer jag ska göra 🙂

Redigerat av Neosus
Postat
Jahopp... Då blev man tvungen att avinstallera alla musikprogram 😠 De fantastiskt kul med musik 🙂

Vafförå? ☺️

Postat

De vart nå fel när jag avinstallerade ett annat program så att det tog med sig en massa filer från musikprogramet..

Shit happens! 🙂

Bara för det så funderar jag på att skaffa en större hårddisk, win7 64bit och mer ram-minne

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.