Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Men visst är det södra delen av landet du är i från? Och dit du ska så småningom?

Eeeehhh... Hur mkt ni svenskar än vill tro det så är inte alla invandrare från djungeln! 😄

Postat
SJUUUUKT FET SLAP på det ffs!!

Pablo Escobars kartell hade dessutom säte i meddlin FFS!!

Vem är sopan nu!!! 😄

Jag kan i alla fall stava till Medellin! Men i scenerna från filmen som man ser i serien så är dom ju ute i värsta typ lilla byn ser det ut som. Alltså inte värsta feta staden.

Postat
Eeeehhh... Hur mkt ni svenskar än vill tro det så är inte alla invandrare från djungeln! 😄

Mäh, vad vill du. Hade för mig du var därifrån bara. 😄 Vartifrån då?

Postat

jag tror de är från aneby.

Postat

Ååå, jag längtar mycket mer efter denna leveransen än jag längtade efter datorn och ljudkortet. De kan man ju liksom inte göra så mycket med, som man inte gjort innan.

Sen får jag kanske byta min titel xD

Postat

Förut när vi var nere i stan och fikade lite och så så ringde viktor och tobbe och ville att jag skulle komma till trollhättan. jag vill inte, men lät ändå så klart som om jag ville när jag pratade med dom. Nu är frågan om jag ska ha på mig mobilen, för dom kommer ringa igen och då kommer jag inte kunna säga nej direkt sådär (inte ja heller, bara ingenting). Eller så lägger jag av mig mobilen i mitt rum och "oj jag hade inte mobilen på mig".

/världens töntigaste tönt

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.