Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

God middag!

Jaså det säger du OKill? Ingen postutdelning idag. Då kan jag ju åka hem redan nu för att kolla posten.

Posten delas ju nämligen normalt sett inte ut förrän 14.30 hemma, alla de dagar den kommer.

Nu ska jag höra på LCD Soundsystem.

Postat

Men såatte! Glad misommar pöjkar! 😄 :D Får läsa ikapp och längsta vid senare tillfälle, ska iväg, herrå!

Postat

nu har jag ätit sill. de vägrar lyssna på något annat än liveradion från nyhemsveckan. jag vill åka hem nu xD

Postat
Finns det så du kan köpa ny nånstans då? Eller är du typ i en colombiansk motsvarighet till aneby? 😄

Jag är i colombianska motsvarigheten till stockholm fast med hela sveriges befolkning i...ffs sopa!

Behöver bara skaffa mig en usbsladd så kan jag ladda den. Måste bara hitta rätt typ av sladd eller hitta en HTC-återförsäljare som kan tänkas ha rätt laddare.

Postat
nu har jag ätit sill. de vägrar lyssna på något annat än liveradion från nyhemsveckan. jag vill åka hem nu xD

om man kopplar ihop den här kommentaren med din facebookstatus så känns "arbeit macht frei" passande.

Postat
Jag är i colombianska motsvarigheten till stockholm fast med hela sveriges befolkning i...ffs sopa!

Behöver bara skaffa mig en usbsladd så kan jag ladda den. Måste bara hitta rätt typ av sladd eller hitta en HTC-återförsäljare som kan tänkas ha rätt laddare.

Så du är i bogota nu?

Postat
om man kopplar ihop den här kommentaren med din facebookstatus så känns "arbeit macht frei" passande.

tysk. jag menar tyst.

Postat

Kollade precis på karta över colombia och såg att det ju fanns en stad som heter medellin. Kul att jag inte fattat att medellin i entourage har refererat till en stad. 😄

Postat
Kollade precis på karta över colombia och såg att det ju fanns en stad som heter medellin. Kul att jag inte fattat att medellin i entourage har refererat till en stad. 😄

SJUUUUKT FET SLAP på det ffs!!

Pablo Escobars kartell hade dessutom säte i meddlin FFS!!

Vem är sopan nu!!! 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.