Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Lyssnat något mer på LCD Soundsystem? Eller gillade du det inte så mycket?

Jo, jag gillade det! La över det i Ipoden nu. Men jag ska försöka inte lyssna sönder den, för det är en sån där skiva som går sönder helt då tror jag.

Postat
Jo, jag gillade det! La över det i Ipoden nu. Men jag ska försöka inte lyssna sönder den, för det är en sån där skiva som går sönder helt då tror jag.

Najs! Ja det är svårt hitta bra balans. Jag tankade hem deras förra skiva med så jag har två att lyssna på, då tar det ju förhoppningsvis dubbelt så lång tid innan dom är förstörda för mig.

Postat
Är det landet som gäller i helgen eller?

Nej, nu blir det midsommar hos några vänner till familjen, landet blir lite senare.

Hur ska du fira midsommar då?

Postat

Skulle egentligen åkt ut till kusten men det blev massa cpgrejer så nu ska vi vara hemma istället, så jag är med familjen och familjevänner. Alla andra barn ska till universeum i göteborg under dagen imorgon så jag är yngst. Yay!

Postat

Det hade ju vart najs om man lyssnade på bra musik och inte bara Placebo typ 2004-2005 när det kom en massa bra skivor.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.