Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det är 5-7 dagars leveranstid inom England och 7-10 dagars leveranstid till övriga världen står det i bekräftelsebreven jag fick från dem om att varorna var skickade.

De leveranstiderna hade jag ingen aning om.

Postat

Samtidigt har jag bestämt för mig att jag har beställt från CD wow tidigare och att det då inte alls tog så lång tid!!

😆

Postat

Apropå pinsamt... och optiker...

Hade ju tänkt att eventuellt byta optiker till nästa kontaktlinskontrollbesök, beroende på att Lensway är så mycket billigare.

Så får jag reda på att den optiker jag har har flyttat och är i princip granne med mig. Då ses vi nog, sa han...

Postat
Har nån här beställt skivor från CD wow nångång?

Ja. Det tog flera månader innan jag fick skivorna, så innan dess hann jag skriva till dem och klaga och de skickade de nya som kom innan de första jag beställde. Så jag fick dubbletter.

Postat

"Jag har hört att det är byggt i PHP...det verkar ju hål i huvudet..."

Skrämmande att ens chef spottar ur sig sådana uttalanden... 😆

Postat
Ja. Det tog flera månader innan jag fick skivorna, så innan dess hann jag skriva till dem och klaga och de skickade de nya som kom innan de första jag beställde. Så jag fick dubbletter.

Vet du var de bor?

Postat

PHP:

1995 skrev Rasmus Lerdorf en samling Perl-skript som han kallade PHP/FI (Personal Home Page / Forms Interpreter). Så småningom gjorde han om det med hjälp av programspråket C.

Andi Gutmans och Zeev Suraski hittade under sina universitetsstudier verktyget PHP/FI och skrev om det helt. År 1998 hade de lanserat den färdiga versionen av PHP 3.0.

Version 4 släpptes i maj 2000, med stöd för objektorienterad programmering. Den 13 juli 2007 meddelades att utvecklingen av PHP 4 skulle upphöra den 31 december 2007, men att man kommer släppa säkerhetsuppdateringar för PHP 4 fram till och med den 8 augusti 2008. Den 7 augusti 2008 släpptes version 4.4.9, som därmed blev den sista versionen av PHP 4.

Version 5 släpptes den 13 juli 2004, med förbättrat stöd för objektorientering. Senaste uppdateringen är 5.3.2 (4:e Mars 2010).

😆

Postat

Jo... det VAR cd wow. Jag hade beställt därifrån en gång förut. Tog 3 dar att få skivorna den gången.

Nu har jag fått olika mail som säger att de skickat plattorna 22a, 23e och 24e juni. Undrar om jag får någon imorgon då?

Delas det ut post då förresten överhuvudtaget??

Postat
Om man inte vet vad man pratar om så ska man inte uttala sig.

Hur kan din chef vara chef för PHP om man inte vet vad han pratar om?

Postat
Hur kan din chef vara chef för PHP om man inte vet vad han pratar om?

Han är chef för en webbdesignbyrå och vet knappt vad PHP är.

Postat
Om man inte vet vad man pratar om så ska man inte uttala sig.

Har du gjort efterforskningar som stödjer det påståendet?

Postat
Är det någon som kommer ihåg om de brukar få post på midsommarafton som det är imorgon?

Jag minns inte.

Jag brukar inte få post oavsett vilken dag det är.

Postat

Om jag nu hastigt och lustigt vill beställa annat från någon annan skivaffär på Nätet också, vilka levererar snabbast så att jag får skivorna imorgon, innan helgen? Det var ju det som var vitsen lite... från början.

Ginza?

CD market?

CDON?

DiscLord?

Megastore?

Bengans?

:/

Postat

mer om PHP:

PHP, rekursiv akronym för PHP: Hypertext Preprocessor, är ett populärt skriptspråk som främst körs på webbservrar för att driva internetsajter med dynamiskt innehåll (det vill säga innehåll som genereras från till exempel databas eller besökarens formulärdata). Det finns dock också en CLI-applikation för PHP som gör att skript kan köras direkt, utan webbserver.

Skriptspråket är populärt och jämförs ofta med Active Server Pages (ASP) från Microsoft, eller Java Server Pages (JSP) från Sun Microsystems

😆

Postat
Om jag nu hastigt och lustigt vill beställa annat från någon annan skivaffär på Nätet också, vilka levererar snabbast så att jag får skivorna imorgon, innan helgen? Det var ju det som var vitsen lite... från början.

Ginza?

CD market?

CDON?

DiscLord?

Megastore?

Bengans?

:/

Skulle tro CDON, men att du skulle få dem imorgon verkar lite väl mycket att hoppas på.

Postat

FAAN Va grinig jag blir 🙂😠 :angry:

Hållt på med en låt nu i flera månader men nu först KANSKE det börjar bli nått av den MEN..... måste ha en strata 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.