Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Trippeln gick in. Vann över 80 spänn.

Imponerad!

Och nu till åttondelarna väntar riktiga "topplags"-matcher, Tyskland-England, men det kan även bli Italien-Holland och Spanien-Brasilien som det ser ut.

Tre av dessa länder ska alltså elimineras.

Uruguay-Sydkorea

USA-Ghana

Mexico-Argentina

är andra klara åttondelar.

☺️

Postat
På travet? Galoppen? Stryktips? Lotto? Keno? Vikinglotto? VM-tipset? Monopol? Allan?

Oberörd? Berörd? Glad? Harmynt? Dum? Nyfiken? Road? Arbetande? Upptagen?

Bas? Piano? Trummor? Tvärflöjt? Dragspel? Clavinet? Claves? Marimba? Gitarr?

Musik. Har en radda med spelningar i olika sammanhang. mest gitarr men även som trubbig dur

Postat
Jag byter inte favoritlag. Jag har flera favoritlag.

Dessutom kan man väl inte spela på Frankrike nu?

Mina favoritlag i betydelsen "de som jag vill ska vinna VM 2010" är ALLA lag som inte vunnit VM någon gång!

Alltså unnar jag både Danmark, Mexico, Japan, Sydkorea och Ghana etc. att vinna VM.

Om inte det skulle infrias hoppas jag på England. Jag unnar dem ett andra guld.

Lag som är utslagna är ointressanta i dagsläget.

Får jag bara hålla på ETT enda land så får det bli Danmark.

mobiltelefon//:debatt

Vadå för jävla mobil? Får aldrig min. ☺️

Postat
Jag saknar pazo ☺️

Pazo baklänges blir Ozap. /z/ mellan vokaler blev i fornnordiskan till /r/, och från Orap är inte steget långt till Orup. Lyssna på Orup alltså.

Postat

Okej. Men just nu, när jah är jättefull, hade vair ett ypperligt tillfälle att prata med paxo. Eleller när kah satt p buseen förut. ☺️ Saknar honom ändå, vilkjet är jättenögigt men jag gullar honom så smycket så det är fan inte okej att vara birta en månad 😮🙁 PAXO KOM HEM NUUUUU!!!!!! 🙁

Postat
BKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ FYusch vad ghey jag är så det är pinsamt. Hoppas han aldrig läser det här ☺️

Du får väl gulla lite med honom så blir allt bra

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.