Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Vad är Smedby?

Möter inte USA mitt favoritlag Algeriet?

Smedby är ett lag på gång. Var inte ditt favoritlag frankrike? Själv byter jag underkläder varje dag, men inte favoritlag.

Annons
Postat
Smedby är ett lag på gång. Var inte ditt favoritlag frankrike? Själv byter jag underkläder varje dag, men inte favoritlag.

Jag byter inte favoritlag. Jag har flera favoritlag.

Dessutom kan man väl inte spela på Frankrike nu?

Mina favoritlag i betydelsen "de som jag vill ska vinna VM 2010" är ALLA lag som inte vunnit VM någon gång!

Alltså unnar jag både Danmark, Mexico, Japan, Sydkorea och Ghana etc. att vinna VM.

Om inte det skulle infrias hoppas jag på England. Jag unnar dem ett andra guld.

Lag som är utslagna är ointressanta i dagsläget.

Får jag bara hålla på ETT enda land så får det bli Danmark.

mobiltelefon//:debatt

Postat

SadamJr, hon har gjort en datortomografi för att hon har haft ont i ländryggen ett halvår drygt. Läkaren skrev dock i remissen "datortomografi av mage". Så om de ser magen på den och inte ryggen och inget med magen kan förklara ryggproblemen, så måste hon göra en datortomografi av ryggen senare, men måste då vänta över ett 1 år på att få göra den datortomografin eftersom man inte får göra två stycken datortomografier av den storleken av samma eller alldeles näraliggande område med tät följd. Med tät följd avses i röntgensammanhang inom ett år. Hon kollade med sjukhuset innan att läkaren verkligen gjort rätt, vilket sköterskan hävdade i telefonluren att han gjort. Hon hade frågat honom.

Postat
Håller på de lag som spelar den roligaste fotbollen. Hittills är det tyskland i första matchen.

Mmm... det verkar sunt iofs. Men det innebär ju också verkligen att man byter favoritlag. Inte bara från VM till VM, utan även kan det hända under pågående turnering.

Jag gillar vad jag sett av Sydkorea och delvis Algeriet och brassarna.

Danmark håller jag på för att det ställer Sverige i bättre dager om de vinner VM

och att Sörensen spelar i målet.

Uruguay som "alla" höjer till skyarna tycker jag är jättetråkiga.

Bör komma ett bakslag för dem snart. Disciplinerad defensiv och Forlan.

Nåt annat har de ju inte.

Slovenien tror jag åker ut, även om de nu leder gruppen.

De har väl 4 poäng, men borde inte ha någon. Har varit askassa.

Flabbade idag för första gången hemma framför en text-tv-information på sportsidorna på mycket länge!

Det stod att Slovenien skulle fortsätta att spela offensivt för att vinna, enligt deras förbundskapten.

Eehh... ett skott på mål i matcherna hittills, typ.

Italien för gärna fara åt h-vete. Skådespeleri och inte fotboll. Hoppas Slovakien vinner!

Tyskland briljerade iofs mot Australien, men det var inte så konstigt.

Dels var det Australien de mötte och dels hade Australien en man (felaktigt) utvisad.

De bör dock gå vidare och dessutom kanske slå Ghana. Klapp-klapp-spel.

Frankrike en katastrof och England egentligen också så långt. Stod dock att engelska journalister nu vill se Defoe och inte Heskey på topp. Äntligen säger jag då i så fall.

Heskey var bra för kanske 5 år sedan.

En dröm vore om Nya Zeeland gick vidare.

Hoppas alltså på att Sydkorea slår ut Uruguay i åttondelen och att Mexico slår ut Argentina.

Portugal kan gå långt.

Spanien också.

Synd att Lagerbäcks forwards missade ett par-fyra lägen mot Sydkorea. Det hade ju räckt med ett enda mål där ytterligare så hade man varit i åttondelsfinal mot Uruguay.

Skulle Sverige Em-kvalspela 8 Augusti mot Skottland??

😛

mobil och dosa//:debatt

Postat
Tog en tupplur på några timmar. Trippeln lever. Nu ska bara smedby och tyskland vinna.

Nästan samma här. Tupplur en timme. Sedan middag. Sedan lite Segermyhr på TV4.

Det blir England-Tyskland i åttondelsfinalen.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.