Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Skulle du komma till skott då?

ja för fan, då skullere bli åka av sörru

Nej, men de kanske skulle komma till skott med mig.

Annons
Postat
Men stäng av den rackarns röjsågen! 😉 Vem orkar hålla på med sånt söndagkvällar

Döda den jäveln. Såna har förbrukat sin rätt till liv.

Postat

Det är sommar, det är bra väder, klockan är halv elva, det är ljust ute. Det är ju själva fan att man inte är utomhus och gör roliga saker tillsammans.

Snart är det midsommar iaf.

Idag kommer jag ha ätit 11 Riesen.

Postat
Det är sommar, det är bra väder, klockan är halv elva, det är ljust ute. Det är ju själva fan att man inte är utomhus och gör roliga saker tillsammans.

Woord! 😉

Å andra sidan kommer jag ha excessivt "liv" f.o.m onsdag till 29e juli så jag har lite rätt att bara inte göra något nu

Postat
Å andra sidan kommer jag ha excessivt "liv" f.o.m onsdag till 29e juli så jag har lite rätt att bara inte göra något nu

Jo, det är ju bra så. Jag får se fram emot lite midsommar och sen när jag börjar i höst och blir utåtriktad och superpoppis. Och vara på landet lite.

Postat

Blev inget Alice i underlivet, den var fett seg och tråkig så bytte efter typ 20 minuter. 😛 Sedan ringde en kompis och så blev det pizza. 😄☺️

KEBAB! 🥰

Postat
Men stäng av den rackarns röjsågen! 🥰 Vem orkar hålla på med sånt söndagkvällar

Måste väl vara en vuvuzela.

Postat
Blev inget Alice i underlivet, den var fett seg och tråkig så bytte efter typ 20 minuter. 😄 Sedan ringde en kompis och så blev det pizza. 😄😛

KEBAB! ☺️

pfft 🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.