Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat

Lurar på att köpa en Korg Padkontroll eller en Akai MPD18 eller MPD26...

Är sugen på att få tillbaka MPC känslan.

Postat

En sak som jag inte riktigt förstår är, eller ja de e en jävla massa saker jag inte förstår men.. en sak speciellt som jag inte förstår är att jag...eh....inte förstår 😲

Postat
En sak som jag inte riktigt förstår är, eller ja de e en jävla massa saker jag inte förstår men.. en sak speciellt som jag inte förstår är att jag...eh....inte förstår 😲

"I want all of the American people to understand, that it is understandable, that the American people cannot possibly understand."

Postat
"I want all of the American people to understand, that it is understandable, that the American people cannot possibly understand."

Ja

eller nej jo

ja

Postat

Konstigt. Någon måste ha varit inne och ändrat i tv-tablåerna i samband med den långa bröllopssändningen, som inte bara ockuperar SVT1 och SVT2, utan även TV4 och lite till. Stod att Helgonet skulle börja 00.55. Häftigt. Men sedan försvann det programmet bara. Dessutom utlovade de en jättelång konsert, men den tog plötsligt slut.

Postat
Varför?

Ja, du har rätt, det vore dumt.

Bättre om hon hade trosor på sig. Så sitter jag här i längsta medan hon blir sjukt uttråkad och tjatar lite på mig. Jag skriver snabbt klart inlägget och trycker enter samtidigt som jag vänder mig om och tar två steg bort till sängen och säger nån klyschig replik typ "jag kommer gullet" med ett falskt leende. Vita trosor har hon. Jag drar av mig byxorna och hon sliter av mig tröjan, och så stoppar jag handen innanför hennes trosor medan jag kysser henne upp längs halsen. Hon stönar till lite och rätt vad det är har trosorna och kallingarna åkt av. Sen blir det pumpa pumpa.

Eller?

Postat
Ja, du har rätt, det vore dumt.

Bättre om hon hade trosor på sig. Så sitter jag här i längsta medan hon blir sjukt uttråkad och tjatar lite på mig. Jag skriver snabbt klart inlägget och trycker enter samtidigt som jag vänder mig om och tar två steg bort till sängen och säger nån klyschig replik typ "jag kommer gullet" med ett falskt leende. Vita trosor har hon. Jag drar av mig byxorna och hon sliter av mig tröjan, och så stoppar jag handen innanför hennes trosor medan jag kysser henne upp längs halsen. Hon stönar till lite och rätt vad det är har trosorna och kallingarna åkt av. Sen blir det pumpa pumpa.

Eller?

Nä de e inte så bra.. 😲

Postat
två tolkningar, fortfarande inte hundra vilken som är rätt. 😄

Njaa.. Fidden funderar väl på att redan nu dricka upp den mjölk han köpte för att ha till morgondagens frukost.

Den andra tolkningen är väl långsökt?

😲

Postat (redigerat)
Rätt små bröst, inget för dig

Eehh... men det var väl hon som var med i den där komedin med George Constanzas farsa och Kayla Kleevage i två av rollerna va?!

Hon gifte sig med en 40-årig strulpelle, som blev intresserad av en annan tjej, en brunett, under deras smekmånad.

Den var rätt bra. Hon hade ett sött ansikte. MÅ alltså.

Redigerat av debatt
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.