Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

jag har en förmåga att lyckas däcka först när jag kommit hem. Minns inte mycket från igår, men i morse vaknade jag i ett inte så trevligt tillstånd i sängen. Nu har jag tvättat bort kräkset från bäddmadrassen xD

Postat

eller ja alltså, lätt att fatta fel där. men jag menar att jag inte däckar i diken och sånt, utan håller mig på fötterna tills jag nått min säng typ.

men nu ska jag bli absolutist.

Postat
Porr är jävligt najs!

Talking Heads också.

Kom du på det nu? Om talking heads alltså. Deras 4 första album har ingen motsvarighet när det gäller att förnya sig för varje platta som jag känner till.

Postat
eller ja alltså, lätt att fatta fel där. men jag menar att jag inte däckar i diken och sånt, utan håller mig på fötterna tills jag nått min säng typ.

men nu ska jag bli absolutist.

Ska du bara dricka absolut?

Postat
Kom du på det nu? Om talking heads alltså. Deras 4 första album har ingen motsvarighet när det gäller att förnya sig för varje platta som jag känner till.

Jag har i princip bara hört Remain in Light.

Postat
Jag har i princip bara hört Remain in Light.

Tur för dej. Då har du ju tre kanonplattor kvar. Känns som dom är lite bortglömda idag.

Postat
Tur för dej. Då har du ju tre kanonplattor kvar. Känns som dom är lite bortglömda idag.

Ska ta mig igenom dem så småningom då! Känns som allmänbildning.

Postat
Vem fan lyssnar på ståupp på skiva?

Varför inte. Det är populärt i england och usa. Alla ståuppare ger ut plattor där.

Postat
Varför inte. Det är populärt i england och usa. Alla ståuppare ger ut plattor där.

Ja, men jag fattar det inte.

ricardo är ansluten

Postat

Ja jag menar det! Halva grejen är ju hur det ser ut!

Sen är det väl iaf alltid liveinspelat? Studioinspelat ståupp vore ju så dåligt så det blir kul.

Postat

Tror många ståuppare blir roligare på skiva. Då måste ju skämten dessutom verkligen va bra. Hasse & tage gav alltid ut sina revyer på skiva. Dom håller fortfarande.

Postat
Jag har reggat mig å skaffat gowalla. Och uppdaterat 12 program i mobilen. Typ de jag åstadkommit idag

Vet inte vad det är.

Utöver chipsen har jag smutsat ner glasögonen.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.