Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Har nån besökt min hemsida nå nyligt? Så att jag kan titta i statistiken och se vilka ipnummer webläsare ni använder? Sånt e ju väldigt roligt... 🙂

Postat
Har nån besökt min hemsida nå nyligt? Så att jag kan titta i statistiken och se vilka ipnummer webläsare ni använder? Sånt e ju väldigt roligt... 🙂

JAG GLUTTADE IN IGÅR 🙂

GILLAR INTE HELLER LEDIN SÅ MYCKET, DÄRAV HYLLNINGSLÅTEN 😮. ELIN KÖRAR Å JAG SPELAR RUBB O STUBB; CAJONEN LÅTER FINT PÅ DEN 😮

Postat
JAG GLUTTADE IN IGÅR 🙂

GILLAR INTE HELLER LEDIN SÅ MYCKET, DÄRAV HYLLNINGSLÅTEN 😮. ELIN KÖRAR Å JAG SPELAR RUBB O STUBB; CAJONEN LÅTER FINT PÅ DEN 😮

VARFÖR DÅ?????? 😮

..eller nej ja nej alltså ja

Snart gifter dom sig 🙂

Postat
Eller ja jo jag smygdiggar honom. Smått genialiskt att kunna göra såna hits. Inget jag slår igång frivilligt dock. litegrann som med han snubben från Roxette

SÅATT E!!??!! 😕😕

Jag håller med dig!!

Till 110%!!

Postat

Om nån frågar er vad ni lyssnar på för musik, vilka typ, fem band/artister säger ni då? Man borde kanske förbereda en lista som man kan rabbla som är tillräckligt representativ.

Kanske Animal Collective, The Microphones/Mount Eerie, The Books, Black Dice och of Montreal.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.