Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Någon som vet hur man uttalar "emphasize"? E det "empesajs" eller "emfesajs"?

det där e ju olika på olika ord.

Redigerat av Memphis
Postat

Sting?

Kan inte så mycket om denne engelsman.

Kommer att tänka på "Every breath you take" (kass), "Englishman in New York" (bra) och "Roxanne" (hyfsad).

Postat
"Fields of Gold" har jag aldrig hört av någon.

"Heart of Gold" däremot...

Jo, det har du nog visst,

Postat
Någon som vet hur man uttalar "emphasize"? E det "empesajs" eller "emfesajs"?

det där e ju olika på olika ord.

Ämfösaijzz...

😉

Postat
ok tack.

Nä, skojade inte. 😑 Har inte hört Sting så mycket alls under min uppväxt men däremot Eva Cassidy så jag blev förvirrad när jag hörde Stings version och förstod att det var bland hans största låtar.

Lyssnar nu på If on a winters night, hans senaste album där de flesta låtarna e gamla Irländska,Skottska låtar. 😉☺️

Sting har gjort en hel del bra saker. Han är dock hatad av kritikerna, oftast av skäl som inte har nåt med musiken att göra.

Postat
Jo, det har du nog visst,

En helt ok låt.

Dassig YouTube-kvalisort dock.

Men inte bara på det klippet utan på "alla" insända bidrag av den låten verkar det som.

Kan ju inte vara annat än YouTubes fel?!

😉

Postat

Pedalar iväg och lämnar en trippel även om jag inte tror så mycket på den. Mest för att komma ut lite. Satsar på Ghana, degerfors och lund.

Postat
Ämfösaijzz...

😉

Okej, f alltså. Och jo, menade ju "Ä" i början. 😑 Så man får in ett "ö" oxå alltså?

Postat
Pedalar iväg och lämnar en trippel även om jag inte tror så mycket på den. Mest för att komma ut lite. Satsar på Ghana, degerfors och lund.

Håller tummarna för dig!

Postat
Okej, f alltså. Och jo, menade ju "Ä" i början. 😉 Så man får in ett "ö" oxå alltså?

Ja, det brukar funka bra för att de ska tro att man är brittisk.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.