Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Jag är i London när VM-finalen spelas! Tänk om England skulle gå till final. Hade varit maffigt.

Vore oxå ett mirakel efter vad man har sett av dom hittills.

Postat (redigerat)

Helt seriöst. Jag har 1 rätt hittills på min reducerade system mall med 11 halvgarderingar och två säkra matcher på VM-Tipset 2 (16-kronors, utan bra garanti)! Det betyder ju att:

OM jag lämnat in en rad med 11 säkra matcher och två halvgarderingar (de som var säkra på min mall), så hade det första kostat mig 4 kr och för det andra... så hade jag kanske fått 12 rätt. Det återstår att se därför om resten av matcherna på kupongen också blir tvärtom vad jag tippat... Strålande typiskt fiasko, särskilt med tanke på att utdelningen på 12 rätt (!) när jag kollade senast var hela 223000 kr!!!

Förtydligande: alltså lämnat in ett litet oreducerat 4-kronorssystem tvärtemot vad jag nu tippat.

😛

Redigerat av debatt
Postat

Jag gick upp nu såhär mitt i natten, bara för att pissa... men så knappade jag in här och märkte att folket inte sov. Åter till bingen...

Postat
Krockar bröllopet med första matchen idag kanske?

Det skulle ju vara förargligt, tänk om Viktoria skadar sig.. 😛😑

Postat (redigerat)

Är det någon som vet ifall det var Sting eller Eva Cassidy som skrev Fields of Gold? 😛

Står ju inte på Wiki. 😑

Redigerat av Memphis
Postat
HAH

HAH

HAHA

😑😑

xD

Jag förväntade mig inte ens något ironiskt skratt på det inlägget.. 😛

Postat
Är det någon som vet ifall det var Sting eller Eva Cassidy som skrev Fields of Gold? 😛

Står ju inte på Wiki. 😑

Vet inte om du skojar, men sting skrev låten.

Postat
Vet inte om du skojar, men sting skrev låten.

ok tack.

Nä, skojade inte. 😑 Har inte hört Sting så mycket alls under min uppväxt men däremot Eva Cassidy så jag blev förvirrad när jag hörde Stings version och förstod att det var bland hans största låtar.

Lyssnar nu på If on a winters night, hans senaste album där de flesta låtarna e gamla Irländska,Skottska låtar. 😛😑

Postat
Sting! men Evas version är bättre tycker jag. Å min å Elins bäst 😑

Tycker oxå Evas (och eran) e bäst! 😛😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.