Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Bambuser!!

Men jag läser på det nu och det verkar vara fokuserat på mobiltelefoner.

Men de körde via vanlig inbyggd webcam. Letar...

Själv tänkte jag bra digital videokamera, för både bättre ljud o bild.

Men då kanske det ger så bra kvalle att "ingen" kan stream det.

Det hänger ju ihop, går fot i fot.

Postat (redigerat)

"Det visar kanske lite av vad du anser om folk runtomkring dig... "Vi" är kanske inte så smarta och tydliga som du." [källa: Valle]

Hmm...

Redigerat av debatt
Postat

"Ingen som fattar tråden? Utom möjligen SadamJr då." [källa: debatt] - från Slovenien-tråden.

Kan delvis ha varit ovanstående Valle reagerade emot.

Postat

Börjar fatta varför jag fick det omdöme jag fick av juryn nu...

"Ingen" dj**el fattar mina noveller förrän efter 9 genomläsningar och då hinner man ge upp.

Postat
Det var en riktig skitfilm. Nåja. Nu är den slut. Gonatt.

SAW-filmerna e ju ett skämt, har bara sett 3:an och det var bara sjukt vidrig, inte läskig vilket en rysare/thriller skall vara, utan äcklig och avskyvärd. Meeeeh

Postat

Var rätt trevligt att grilla, fast kom massa yngre folk dit som var kompisar till en av mina kompisar och dom var rätt omogna men men. Var helt ok. Var grymt kul att åka med på motorcykeln igen. 😐

Postat
SAW-filmerna e ju ett skämt, har bara sett 3:an och det var bara sjukt vidrig, inte läskig vilket en rysare/thriller skall vara, utan äcklig och avskyvärd. Meeeeh

Håller med. Gillar i vanliga fall skräckisar men dessa innehåller inte rätta humorn.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.