Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Kiss_Marauder.jpg

Den här funderar jag på. Om den är bra alltså, funderar jag över.

Slejnard? Någon annan? Testat?

🙂

Inte testat. Vad kostar den? såg en annan KISS- modell flying V för endast 1245:- 😄 märke Washburn. En sån skulle va kul att lägga till budgetgitarrsamlingen! 😮

I saw a guitar

Annons
Postat
Näpp. Ska man ha det? Grejen är ju att komma ifrån antibiotikan eftersom det inte är nyttigt i längden.

Jo, men jag tänkte att du från BÖRJAN borde ha fått en lokalt verkande antibiotikasalva. Det finns jättebra sådana som verkar lokalt och snabbare än att svälja en tablett som sedan ska tas upp av kroppen förutsatt att man har ett fungerande tarmsystem. Mycket färre biverkningar också.

Postat
Inte testat. Vad kostar den? såg en annan KISS- modell flying V för endast 1245:- 😄 märke Washburn. En sån skulle va kul att lägga till budgetgitarrsamlingen! 😮

I saw a guitar

Ok. Nja, detta är ju en en Gibson Marauder. De brukar gå för 8 papp, vilket inte är dyrt för en Gibson. Tillverkades mellan 1974-79 bara. Sunburst är nog snyggast, enligt mig. Finns annars i en hel del andra färger och träslag faktiskt. Tre stycken i Kiss ägde en sådan har jag läst. Den var tänkt att vara en konkurrent till Fender och hade bara en enda singlecoilmik från början, men i det utförandet tillverkades bara ett enda exemplar! Det skulle man lägga vantarna på... När den sedan kom i produktion så var det väl en humbucker och en singel-coil. Tror jag iaf... Jag har inte testat den. Sällsynt gitarr.

Postat
Spindelharpan e kul. Längesen. hur många färger? Går alltid bet på 4 men 2 brukar funka.. saw att 😮

Är det en patiens eller ett datorspel?

Postat
Bytt musikspelare till Banshee. Bättre än Rhythmbox.

Och Digestive är godare än Brago i längden.

Finns det långa Brago? 😮

Postat
Spindelharpan e kul. Längesen. hur många färger? Går alltid bet på 4 men 2 brukar funka.. saw att 😮

Ok. Försöker mej på 4 men det är svårt. Har inte kört på flera år. Man fastnar i detta kortspel.

Postat
Ok. Försöker mej på 4 men det är svårt. Har inte kört på flera år. Man fastnar i detta kortspel.

Japp! Jag minns för några år sen när man fick en skiva fullmatad med spel via ett cornflakespaket. Massor med patienser bla. kanske ska installera det igen. Här är en sida med MÅNGA spel att slå ihjäl tid med:

http://www.spela.se/

testa bubbletrouble och nåt bejewledspel

Postat (redigerat)

Ingen som förstår varför Slovenien ska få kredit?

Hoppas faktiskt det sägs om Danmark imorgon.

Redigerat av debatt
Postat

Fast last.fm funkar inte med Banshee, just nu iaf.

Jag tror fan jag kan leva utan det om det skiter sig.

Nu ska jag sova.

NAITTTTTTTTTTTTTTTT

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.