Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Förstår mig inte på Facebook. Man kan ju inte göra ett skit där. Man kan bara läsa grejer om man är "vän" med en massa folk, eller hur? Har man 0 vänner kan man inte läsa en enda grej. Fan vad beige.

Postat (redigerat)
En film på tv snart som heter saw. Nån som vet om den är bra?

Jag tror inte de visar någon av Saw-delarna på vanlig icke-betal-TV. Men är det så så är det... så... med Saw... (jag lär mig Grahn).

"Bra" är en definitionsfråga.

Den handlar om en man som tillfångatar personer, företrädesvis rätt unga sådana och kapar av dem kroppsdelar eller rättare sagt mest får dem själva att kapa av kroppsdelar, för att försöka kunna ta sig ifrån rummet/stället där de är tillfångatagna. Den handlar mycket om de konflikter och misstänksamhet som uppstår inom gruppen. Syftet med projektet är att de tillfångatagna inte visat tacksamhet för sina liv tillräckligt. De har tagit allt för givet.

Den har väl gjorts i 7 delar eller fler. Säger man att man gillar den till en brud flyr hon fältet illa kvickt. Det är en riktig hatfilm hos tjejer. Och visst, en del är väl tillräckligt.

Den upprepas bara liksom. Fast jag gillar ju skräck...

😮

Redigerat av debatt
Postat
Är det ettan så är den helt okej!

t.o.m. skön!

Tror det.

Amerikansk rysare från 2004. Adam och Dr Lawrence Gordon vaknar upp fastkedjade i var sitt hörn av ett rum med en död kropp emellan sig. De har fallit offer för en seriemördare som gjort sig känd genom att iscensätta situationer där offren på olika makabra sätt tvingas döda varandra eller sig själva.

Postat
Tror det.

Amerikansk rysare från 2004. Adam och Dr Lawrence Gordon vaknar upp fastkedjade i var sitt hörn av ett rum med en död kropp emellan sig. De har fallit offer för en seriemördare som gjort sig känd genom att iscensätta situationer där offren på olika makabra sätt tvingas döda varandra eller sig själva.

De visar tvåan. Spelar ingen roll vilken del du ser av de 7-8 som gjorts.

Det stod alltså inte VARFÖR han gör som han gör?

Det är ju för att dräggen som är i rummet/rummen visat otacksamhet.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.