Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Har åkt bakom motorcykel massa idag, fan va soft det va! wiiiii 😄 Åkte ut te havet och solade, riktigt nice. Ska snart iväg och grilla vid nån sjö. 🥰

Postat
OMEN FYYYFAN VA NAAAJJJSSS!!!

FICK EN FUCKING 4:A PÅ MEKANIK TVÅAN!! 🥰😄 :D

Grattis Pazo!!! 😄

Postat

Diskbråcket gav sig tillkänna nu på eftermiddagen igen. Lagom jobbigt. Var väl bara för att jag gjorde ett nytt försök till den där billigare mataffären idag igen. Fast där var det lika sanslöst lång kö idag igen. Och bussen var knökfull med folk som skulle dit. Så jag valde att gå hem, med Drabanten... Dramaten, menar jag. Trots det, ryggproblem igen. Men men, rösten och även magen är åt rätt håll nu!

🥰

Postat (redigerat)
nej tack, memph

Nä, tycker inte jag heller. 😄

Väldigt vidrig tjej som bankade me pattarna för övrigt. 😄 Det sjukaste jag sett på länge. 🥰

Redigerat av Memphis
Postat
Nä, tycker inte jag heller. 😄

Väldigt vidrig tjej som bankade me pattarna för övrigt. 😄 Det sjukaste jag sett på länge. 🥰

Det måste väl rentav vara farligt. Särskilt om det var silikon...

😄

Postat

Ska dra mig, Chorizo, fläskstek, potatissallad, marshmallows, chips och öl väntar på mig... 🥰😄 :D

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.