Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Denise_milani_06_797.jpgDenise_milani_06_797_thumb_803x0.jpg

Ska köpa en t-shirt i denna färgen också. Randigt e ju inne nu också...

Blir lite lätta plagg att inhandla. Det var länge sedan nu.

Köper kläder alltför sällan.

Redigerat av debatt
Postat
Köper sällan kläder. Woodstock på tv nu! Fan vad folk! hendrix kör star ZZZPRANGLED banner

Jag köper YTTERST sällan kläder också. Köper lite mer ett år, många tröjor t.ex., sedan blir det inte ett skit på ett par år...

Jag måste nog dock införskaffa ett par skor till så jag inte pajar ryggen igen.

Woodstock är tungt!

Borde ha dem på dvd.

Finns ju flera årgångar.

Liksom att köpa Sweden Rock-dvdn för 2010, nu när det inte blev av att jag åkte dit i helgen, trots att Bachman&Turner återförenats just där efter mer än 20 års bortavaro tillsammans. Men förutom den typiska samlande Sweden Rock 2010-dvd-n som tar upp en enda låt med ett 20-tal grupper, så lär Bachman&Turner ha spelat in HELA sitt gig från Sweden Rock 2010, för att ge ut som DVD i höst. Ska jag köpa den eller hehe... Sedan kommer deras nya comeback LP(!) i box med cd-utgåva 7 september.

Lustigt nog har de samlat ihop alla instrument de hade från mitten av 70-talet och spelat in på de grejerna plus använt rullbandare o analogmixer, släpper på LP, för att få det att låta 70-tal. Hehe.

🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.