Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Lite konsumentupplysning: Köpte såna där ugnsbakade chips som dom gör reklam för. Ingen höjdare.

Tackar för omtanken men man vill ju alltid testa själv först innan man dissar nått. 😄

Postat

Ska förfesta här snart me polare innan vi drar te Sticky Fingers och kollar på Inflames. Herrå! 😄

Postat
Det stämmer kan man säga, men EZ Drummer låter ju riktigt bra, de har liksom inte klantat sig vid bearbetningen. Nu får man fixa det själv.

Men jag valde Add drums just för att jag inte vill ha den fixningen.

ez-drummer låter som trummor av papp.

Postat
Har du gjort något på karma trees nya skiva, dingis?

Inte mer än inspiration och att jag lånade ut min kassa leksaksmick till refrängen på Hipster Clouds.

Men den är bra för det!

Postat

Verkar vara alla favoritlag man har som åker ur VM. Sluta se i samband med att åttondelsfinalerna drar igång då kanske?

Idag fick jag reda på ett bra ställe att hyra instrument på billigt, om man inte har råd att köpa eller om man inte nödvändigtvis måste äga allting.

Det mest perversa är att de finns i gympasalen jag hade när jag gick i årskurs 1-3.

Postat (redigerat)

Fick Hot Deals-bladet från Thomann med Posten, lustigt för jag har aldrig handlat från dem...

Hursomhelst, Gibson Les Paul Studio 7400 kr, Gibson SG 6400 kr och Gibson Melody maker 3800 kr.

Och så finns ju Gibson Marauder.

Får lämna in en rad...

😱

Redigerat av debatt
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.