Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)
Va mkt folk som ha commentat Memmphans låt! Då slipper jag! GHUUHUHU 🙂

Kanske för att det var längesedan jag laddade upp den. 🙂

Ett år sedan visst. 😛

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)
ÄREN SÅ GAMMAL!?! 😮

Varför liggeren längst upp? 😛

Låten var fin 🙂

*tihi*

För att jag svarade på ett gammalt inlägg ser du väl. 🙂

Skulle in och kolla vad det var folk sagt om den, tänkte fixa lite grejs på den och såg det då.

Tack Pazo. ☺️

Redigerat av Memphis
Postat
Köpte bröd för jag tänkte mata änderna på hemvägen, och så var det inga änder där.

Brossan berättade att det var två änder i den lilla fontänen mitt på Järntorget i stan! Hur hamnade de där? Jag tror inte de flugit och sett vattnet och tänkt, ok där är vatten, bra. Jag tror två fyllebuntar sett dem och tvångstagit dem från Slottsskogen tagit sig Linnégatan ned och placerat dem i fontänen. Igår när jag kollade var de väck, tror jag.

Memphis, sett eller hört om det?

Postat

OKill, jag ligger på plats 408741 i McDonalds Fantasy Football, men spelarna ligger på 797697?? I Sverige är jag 1536.

Hehe.

Postat (redigerat)
Maradona förlorar inte! De ska vinna!

Nä, hans lag är ett ras.

Så utan Messi i form vinner de inte.

edit: skrev fel igen

😆

tillägg

Redigerat av debatt
Postat
Brossan berättade att det var två änder i den lilla fontänen mitt på Järntorget i stan! Hur hamnade de där? Jag tror inte de flugit och sett vattnet och tänkt, ok där är vatten, bra. Jag tror två fyllebuntar sett dem och tvångstagit dem från Slottsskogen tagit sig Linnégatan ned och placerat dem i fontänen. Igår när jag kollade var de väck, tror jag.

Här på orten är det ett gäng änder som tillbringar det mesta av sin tid utanför en hamburgerrestaurang som inte ligger i närheten av vatten. Det är knappt dom flyttar sej för folk.

Postat

Nop, har inte hört eller läst nåt.

Däremot har jag två änder i mitt badrum, men dom vet jag däremot hur dom hamnade där. 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.