Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Ja, Micke har jobb nuförtiden. Sorry att Micke inte informerar sina kära forumpolare, Micke är inte i denna tråden lika ofta längre.

Härligt! 🙂

Postat
Själv tyckte jag det var kul när han hängde här mer.

Aaaaaw, vad ni är gulliga. 🥰 xD

Nu använde jag den smileysen igen. Dingbats kommer inte bli glad...

Postat

Jag missade helt första halvlek mellan Chile-Honduras. Vad leder Chile med? Vinst med 3, 4 noll är väl rimligt?

Igår missade jag hela Portugal-Elfenbenskusten. Jag var inte här då.

Hörde du det Memph!!?

🥰

Postat
Jag missade helt första halvlek mellan Chile-Honduras. Vad leder Chile med? Vinst med 3, 4 noll är väl rimligt?

Igår missade jag hela Portugal-Elfenbenskusten. Jag var inte här då.

Hörde du det Memph!!?

🥰

Enligt alla "experter" skulle honduras va det bättre laget. Jag gick på det där.

Postat

De va nått jag skulle skriva nu men glömde bort vad det var jag skulle skriva eftersom en tokstolle ringde mig och störde mitt i...det här.

Postat

Själv svarar jag inte i telefon längre. Öppnar inte dörren när det ringer på heller. Tycker att det räcker med längsta.

Postat

Varför fortsätter jag äta godis när jag är så jävla mätt att jag mår mer och mer illa för varje tugga jag tar? 🥰

Postat

Va äre för mening att bara stå på den?

..man ska väll röra på sig oxå

FNISS GHUHUHUHIHIHIHII

HÄ>HÄhähä...heh.......hmm..

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.