Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Var och handlade på mitt lokala ica. När kön till den enda kassan börkade bli lång tittade en skitsöt sommarvikarie fram och sa; det går bra i tvåan.

🙂

Annons
Postat
Var och handlade på mitt lokala ica. När kön till den enda kassan börkade bli lång tittade en skitsöt sommarvikarie fram och sa; det går bra i tvåan.

tuttar?

Postat

Såg att man var tvungen att klicka på linjen under R2 för att komma till Rond 2, där man kan lyfta in och ut spelare på planen.

🙂

Postat
Ja just det! Omgång två börjar ju idag.

Och du har typ... 20 minuter på dig nu att göra alla ändringar.

Jag har suttit sedan kl 9.30.

Postat

"Substitutions close on 16/06 at 13:15 SAST [29 minutes]"

står det för att vara petig.

Ville bara skynda på dig så du inte missar, genom att skriva 20 minuter.

Postat

... eller så gäller DEN tiden jag angav, rond 1. Men hur i helt havre man ändrar i rond 1 nu fattar jag inte. Jag har provat att dra ALLA mina gubbar till bänken i rond 1, men det fungerar icke.

Postat

Chile har ju några bra spelare, men Honduras kan jag inget om.

Idag tar Sydafrika en seger iaf.

Den e rätt säker.

Uruguay var ju helt utspelade av Frankrike.

Det lag som imponerat mest på mig under VM hittills f.ö.

Postat

Den som har Mac-dator kan nu tydligen enligt Nyhetstipset här på Forumet ladda ned ett mjukvarufilter till sin burk för att slippa dessa Venezuelor!!

Postat
Chile har ju några bra spelare, men Honduras kan jag inget om.

Idag tar Sydafrika en seger iaf.

Den e rätt säker.

Uruguay var ju helt utspelade av Frankrike.

Det lag som imponerat mest på mig under VM hittills f.ö.

Annars var ju tyskland rätt bra. Är rätt säker på att uruguay vinner.

Postat

Ja, Micke har jobb nuförtiden. Sorry att Micke inte informerar sina kära forumpolare, Micke är inte i denna tråden lika ofta längre.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.