Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

imorgon ska jag vaccinera mig, prova att uppgradera ubuntu och översätta fem och ett halvt a4...............

KUL OCH INTRESSANT VA!!!!

Postat
Har tyvärr inte Flash som funkar med Youtube.

3-0 till brassarna är mitt förhandstips.

Funkar Chrome hos dig? Eller någon annan webbläsare som stödjer HTML5. YouTube har en HTML5-spelare också.

Postat
Mm samma här typ i en viss utsträckning. Ganska meningslöst.

Prova att gå ut på stan utan mobil också. Befriande känsla.

Har en kompis som har gjort sej av med både mobiltelefon och internet, eller hade, får inte tag på honom längre.

Postat
Funkar Chrome hos dig? Eller någon annan webbläsare som stödjer HTML5. YouTube har en HTML5-spelare också.

Intressant! Kör Firefox och det stödjer än så länge bara theora-video, tyvärr. Chrome tänker jag inte röra med tång, nån måtta får det vara på Googles världsherravälde.

Postat
Har en kompis som har gjort sej av med både mobiltelefon och internet, eller hade, får inte tag på honom längre.

Förmodligen inte hade utan har, eftersom du inte får tag på honom på de sätten.

Postat
Förmodligen inte hade utan har, eftersom du inte får tag på honom på de sätten.

Hade en kompis. Har du några kompisar?

Postat

Var och handlade på mitt lokala ica. När kön till den enda kassan börkade bli lång tittade en skitsöt sommarvikarie fram och sa; det går bra i tvåan.

Postat
Var och handlade på mitt lokala ica. När kön till den enda kassan börkade bli lång tittade en skitsöt sommarvikarie fram och sa; det går bra i tvåan.

🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.