Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
JO!

Fast fortfarande vara social!

öhh.. mja, jag e lite som Dingis vad gäller det, måste avskärma mig och koncentrera mig på filmen, annars pajar man ju allt. 🙂

Annons
Postat
Jag kollar på criminal minds och tycker SATC är helt okej tvärtemot dingis

Det handlar 100% om sex. Avsnittet jag såg nu hade story på nivå porrfilm, helt seriöst. Personerna är inte heller människor, de bara råkar se ut så. Totalt meningslöst. Jag trodde det skulle vara dåligt, men det där var långt under alla förväntningar. Jag kan inte komma på någon anledning överhuvudtaget att titta på det, faktiskt.

Så äre!

Postat
Ninja där ja!

Jag gillar att kolla filmer ÖHT själv. Fett kul att få skratta själv också! Kan sitta å garva sönder för mig själv i mitt rum 🙂

Men du e ju lite retard också. 🙂

Postat
DU KAN JU KOLLA PÅ HAROLD & KUMAR! 🙂

FETT SKÖNA 🙂

KOLLADE TRAILERN NU; DEN VERKAR FETT SKÖN JU! 🙂😄

Postat
Det handlar 100% om sex. Avsnittet jag såg nu hade story på nivå porrfilm, helt seriöst. Personerna är inte heller människor, de bara råkar se ut så. Totalt meningslöst. Jag trodde det skulle vara dåligt, men det där var långt under alla förväntningar. Jag kan inte komma på någon anledning överhuvudtaget att titta på det, faktiskt.

Så äre!

OKEJ

Det är fortfarande skönt å kul å orka överanalysera sånt som inte börs

Postat (redigerat)

"Det är fortfarande skönt å kul.." 🙂 Skönt? xD

Redigerat av Memphis
Postat
OKEJ

Det är fortfarande skönt å kul å orka överanalysera sånt som inte börs

Det var ingen överanalys, det var en analys.

Postat
Jag blir fan deprimerad av fejjan, vet inte men pallar inte me det längre.

Mm samma här typ i en viss utsträckning. Ganska meningslöst.

Prova att gå ut på stan utan mobil också. Befriande känsla.

Postat (redigerat)
Vadådå 😄

Men asså typ jobbigt bara. Grupper hit och dit, folk som har störande uppdateringar, man blir taggad på bilder där man ser dålig ut osv. xD

Och sen det att pappa ska kommentera IRL vad man skrivit.

Redigerat av Memphis
Postat

Dock väldigt smidigt för att bara hålla kontakt me folk man sällan träffar såklart, men det e ju inte jätteofta man gör det.

Postat (redigerat)

Och har Gote och Pico tagit semester eller? 😄

Jäävlar va de måste läsa ikapp sedan. 😄

Redigerat av Memphis
Postat
Men asså typ jobbigt bara. Grupper hit och dit, folk som har störande uppdateringar, man blir taggad på bilder där man ser dålig ut osv. xD

Och sen det att pappa ska kommentera IRL vad man skrivit.

Ja. Hade jag mer liv än jag har skulle jag inte behöva fejan. Jag använder det mest till att stalka folk jag inte känner och hålla koll på vad gamla klasskompisar jag egentligen inte bryr mig så mycket om gör.

Postat (redigerat)

😄 Det roliga e att jag satt en stund och försökte låta bli att läsa det så. 😄 Och sedan funderade jag ytterligare på om man skulle förtydliga men orkade inte. xD

snabb du var på att googla fram bilden förresten, grymma skills där! 😄

Redigerat av Memphis
Postat
Fyyyyfan va mkt jag kommer ha att läsa ikapp sen när jag kommer hem från Colombia 😄

Jag kommer vara på landet en del iaf.

Postat

Är det värt att köpa en vinyl för 17 dollar inklusive frakt... jävligt billigt... och sådär härligt obskyrt som ser coolt ut i skivsamlingen också...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.