Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Jävlar va jag svingade förut! 😄 Sköt sjuukt långt! 😉 Blev av me de 3 bollarna jag hade med mig så fick dra hem.. xD Det var kul iaf!

Det är lätt hänt att man blir en nörd om man börjar spela golf.

Postat

Läser ikapp. Så, nu var det gjort. Jag blir seriöst orolig när ni säger att ni kollar fotbolls-VM, men ändå har tid att sitta och skriva här. Grahn o Memph kan jag förstå, de skiter i det.

Repliker:

Pazo - för det första var det en och SAMMA tjej jag postade bilder på. Det var Denise Milani.

SadamJr - du följer en av de sämsta serier jag vet.

Begreppet nörd är samma sak som tönt. En tönt dvs. en nörd är i mina kretsar samma sak som en som klär sig på ett speciellt sätt - så har det alltid varit och så är det fortfarande. För killars del är en tönt någon som har någon eller flera eller alla av följande attiraljer: sandaler (särskilt sådana där gamla närmast heltäckande men med ventilationshål på sidan i ljus mocka med öppning för tårna eller sådana där i mellanbrunt eller svart skinn med täckt tå, men med smala öppningar runtom hela foten). Sportiga sandaler kan passera, men då endast i rätt sammanhang. Stickad väst är också extremtöntigt och framförallt glasögon, speciellt runda. Kort bakåtslickat hår bör man också undvika, liksom likblek hud och tanig kroppsbyggnad. Praktexempel är Lasse Åbergs gestaltning av sin rollfigur i Sällskapsresan.

Postat
Läser ikapp. Så, nu var det gjort. Jag blir seriöst orolig när ni säger att ni kollar fotbolls-VM, men ändå har tid att sitta och skriva här. Grahn o Memph kan jag förstå, de skiter i det.

Repliker:

Pazo - för det första var det en och SAMMA tjej jag postade bilder på. Det var Denise Milani.

SadamJr - du följer en av de sämsta serier jag vet.

Begreppet nörd är samma sak som tönt. En tönt dvs. en nörd är i mina kretsar samma sak som en som klär sig på ett speciellt sätt - så har det alltid varit och så är det fortfarande. För killars del är en tönt någon som har någon eller flera eller alla av följande attiraljer: sandaler (särskilt sådana där gamla närmast heltäckande men med ventilationshål på sidan i ljus mocka med öppning för tårna eller sådana där i mellanbrunt eller svart skinn med täckt tå, men med smala öppningar runtom hela foten). Sportiga sandaler kan passera, men då endast i rätt sammanhang. Stickad väst är också extremtöntigt och framförallt glasögon, speciellt runda. Kort bakåtslickat hår bör man också undvika, liksom likblek hud och tanig kroppsbyggnad. Praktexempel är Lasse Åbergs gestaltning av sin rollfigur i Sällskapsresan.

Man har ju datorn vid sig när man kollar på fotbollen! 🙂

Postat

Men en grej.

Jag skulle TUSEN gånger hellre vara tillsammans med en arg feministfitta än nån som tycker att Sex and the City är ett bra program.

Postat

Sitter och gör färdigt en låt som jag och min sjungande tjejkompis gjorde sist gång, sjuukt mysig! 🙂 Typ Regina Spektor-aktigt. 🙂

Postat

Jag tycker det e tråkigt att kolla på komedier själv, känns så himla lame att sitta och skratta själv. xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.