Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Micke, skickade en fet låt, vet inte om jag länkat tidigare eller så. Brutalt tung låt och sångaren har galen pipa. 😏

Såg det först nu, ska lyssna. 😱

Postat (redigerat)

öh, jag bokade nyss biljett till Metaltown på Lördag men det verkar ju bara finnas alternativet att skriva ut biljetten själv,.. men jag har ju ingen skrivare.. 😳 Man fick ett bokningsnummer, kan man gå till Ticknet och bara visa numret? 😕

Redigerat av Memphis
Postat

Jag såg att One world-cdn som kom ut 2005 döpts om 2009 till Peace pipe och de länkar till Amazon.com, men den skivan finns inte där...

Strange

Postat
Öööööh, Memphis, vad fan händer i slutet på låten du skickade? 😕

Vet inte. xD

De ville väl vara roliga eller nått. 😳

Va tyckte du om låten annars då?

Postat
öh, jag bokade nyss biljett till Metaltown på Lördag men det verkar ju bara finnas alternativet att skriva ut biljetten själv,.. men jag har ju ingen skrivare.. 😳 Man fick ett bokningsnummer, kan man gå till Ticknet och bara visa numret? 😕

Nej, skriv ut biljetten du fått till din mail på Gamlestadens biblioteks laserskrivare.

Laser är t.o.m. bättre än bläck.

De stänger kl 19 idag, vilken lyx!!

😄

Postat
Vet inte. xD

De ville väl vara roliga eller nått. 😳

Va tyckte du om låten annars då?

Jodå, helt okej. 😕

Postat (redigerat)
Nej, skriv ut biljetten du fått till din mail på Gamlestadens biblioteks laserskrivare.

Laser är t.o.m. bättre än bläck.

De stänger kl 19 idag, vilken lyx!!

😳

Vart ligger det? 😕

Jag vet, bodde där ett halvår så jag borde veta. xD

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.