Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag köpte en vollyboll förut. 🙂 Och tjejen som pumpade bollen var söt och hon såg lite generad ut när vi pratade.. 😆

Annons
Postat

Idag har jag spelat flöjt. Tror den var från Bolivia eller Chile. Brorsans förra. Den har sex hål. Finns det nån tabell så man vet vilka tonerna är?

I o f s hör jag väl det om jag jobbar mig, men jag är lat ibland...

Postat
Killis vagöru? gissar på läser böcker som utspelar sig i London, inför din resa? 😏

Var ute och sprang, är hemma nu. Snart är det fotboll och football manager som gäller.

Postat

Jag kan sola utan att folk tycker jag är spännis (som om dom skulle tro det ändå) för vi har en liten trädgård på framsidan av huset och man ser inte in från gatan eftersom förrådet är i vägen. Men det blir så jävla varmt där och så är det sjukt tråkigt att sola.

Postat

Micke, skickade en fet låt, vet inte om jag länkat tidigare eller så. Brutalt tung låt och sångaren har galen pipa. 😏

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.