Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Fick veta igår att mitt ex blivit dumpad av den som hon blev ihop med samtidigt som hon gjorde slut med mig. När hon gjorde detta så förlorade hon i princip alla sina vänner. Alla mina vänner blev förbannade på henne, alla hennes vänner blev förbannade på henne. Nu har hon ingenting. Ingen bostad, ingen pojkvän, inget jobb, inga vänner.

Skadeglädje är nånting väldigt fult...men jävlar i mig vad det känns skönt ibland. Som man bäddar får man ligga. Och vem får ligga mest nu? xD

Annons
Postat
Fick veta igår att mitt ex blivit dumpad av den som hon blev ihop med samtidigt som hon gjorde slut med mig. När hon gjorde detta så förlorade hon i princip alla sina vänner. Alla mina vänner blev förbannade på henne, alla hennes vänner blev förbannade på henne. Nu har hon ingenting. Ingen bostad, ingen pojkvän, inget jobb, inga vänner.

Skadeglädje är nånting väldigt fult...men jävlar i mig vad det känns skönt ibland. Som man bäddar får man ligga. Och vem får ligga mest nu? xD

Hon kanske har vunnit den högsta vinsten, den inre kontemplationen.

Postat (redigerat)

Saddam vagöru? Gissar på äter en Saddam Special me musslor och grejs du gillar? 😆

Redigerat av Memphis
Postat
Problem med Internet Explorer meddelas det och utkastad från alla siter.

😆, tänkte just fråga ifall du håller på me nått som krånglar.. xD

Postat (redigerat)
Jag sitter faktiskt i soffan. Men jag pillar i reason xD

Soft! 😆

Jag var nära iaf.. xD

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.