Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

men chilla. Vi behöver inte göra så stor grej av det, bara träffas och hänga och tjöta lite. ☺️

Jag vill inte tjöta, det låter alldeles för hurtigt. iih

Postat

Fan va memphan inte svara på msn! Vilket iof nog är bra för jag ska kolla på funny people nu! 😄

Vaddå, var ju jag som skrev sist ffs! 😄 Det var du som dog.

Postat (redigerat)

Country roads, take me home, to a place, I belong, west Virgina, mountain mama, take me home.

Älskar den låten. 🥰

Redigerat av Memphis
Postat

Country roads, take me home, to a place, I belong, west Virgina, mountin mama, take me home.

Älskar den låten. 🥰

Kan du sjunga den? Jag får dra med mig en gitarr då så kan vi jamma 😆

Postat

Möjligtvis prata. Helst gå och dra nåt gammalt över mig.

Jasså det är uttrycket tjöta du inte gillar. 😛 Men jag kan tänka mig att sträcka mig såpass så att jag även kan prata lite med, för din skull. ☺️

Postat

Kan du sjunga den? Jag får dra med mig en gitarr då så kan vi jamma 😆

Japp! Jag tar oxå me guran så lirar vi tillsammans! 😄

Postat

Jasså det är uttrycket tjöta du inte gillar. 😛 Men jag kan tänka mig att sträcka mig såpass så att jag även kan prata lite med, för din skull. ☺️

Det är livsstilen tjöta jag inte gillar...

Postat

Här bota skrev jag sisst! Fast de cpade nog iom att jag började vpn:a så iof ja ehm kanske bajs runka sött!

Asså, va skrev du då? 🤪

Postat

Det är livsstilen tjöta jag inte gillar...

Mäh, sluta vara sådär sarkastiskt ironiskt dryg hela tiden. 😛

Postat

Japp! Den går ofta hem ( även om du inte frågade mig) ☺️

Du har kört den live både en och två gånger förmodar jag. ☺️

Postat

varför ska man behandla allting. kan man inte bara skärpa sig istället och bete sig som folk.

mycket klockt sagt dinkis!

Postat

Jasså okej, men då kan Linus plocka upp honom från Kalmar. Lite omväg men Saddam kan bjuda honom på lite Ben & Jerry´s så blir han glad. ☺️

Jag har slutat med sprit. Blir mycket billigare att sniffa lim.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.