Demonproducenten Postat 2 juni 2010 Postat 2 juni 2010 här hade man ju hoppats på att kunna infoga en liten enkät - men det sket sig
Dingbats Postat 2 juni 2010 Postat 2 juni 2010 Han kommer tillbaks om en vecka, men avslöjas som sig själv först ytterligare en vecka senare. Han kallar sig "bandspelarn".
oioioi Postat 2 juni 2010 Postat 2 juni 2010 Vilka fler är det som saknas? Kommer även DieHard dyka upp igen?
Valle Postat 2 juni 2010 Postat 2 juni 2010 Kommer även DieHard dyka upp igen? Vindarna viskar om att han är åter i ny skepnad... Gitarrlärare med något "rockigt" namn, tror jag det var...
joachime Postat 3 juni 2010 Postat 3 juni 2010 här hade man ju hoppats på att kunna infoga en liten enkät - men det sket sig När avreggade han sig och varför? Någon som vet?
Demonproducenten Postat 3 juni 2010 Trådstartare Postat 3 juni 2010 När avreggade han sig och varför? Någon som vet? han blev väl kickad igen antog jag 🙂 jag gissar att han redan är här igen men håller en låg profil än så länge - gömmer sig här nånstans
debatt Postat 3 juni 2010 Postat 3 juni 2010 han blev väl kickad igen antog jag 😉 jag gissar att han redan är här igen men håller en låg profil än så länge - gömmer sig här nånstans Visst... bland x antal tusen medlemmar.
Demonproducenten Postat 7 juni 2010 Trådstartare Postat 7 juni 2010 Visst... bland x antal tusen medlemmar. går länken till en sida som visar 1000 medlemmar? jag trodde det var dom 20 senaste
nattvaktaren Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Så ja, nu gjorde bussarna honom tillräckligt galen för att komma tillbaka. Ta en tablett Hägglund, det går över.
Demonproducenten Postat 8 juni 2010 Trådstartare Postat 8 juni 2010 Så ja, nu gjorde bussarna honom tillräckligt galen för att komma tillbaka. Ta en tablett Hägglund, det går över. soundhero? 😄
nattvaktaren Postat 11 juni 2010 Postat 11 juni 2010 Skaffa dig ett liv Hägglund, skit i bussarna. Det går över.
Ken Kängström Postat 16 juni 2010 Postat 16 juni 2010 Vad har man missat? Hägglund gjort bort sig igen?
Demonproducenten Postat 17 juni 2010 Trådstartare Postat 17 juni 2010 Vad har man missat? Hägglund gjort bort sig igen? och igen och igen 😆 fast inte riktigt lika grovt den här gången
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.