Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Tjena !

Nu har jag registrerat mig på myspace som artist/band så att alla ska kunna se min profil.

Nu till problemet , när jag trycker profildesign 2.0 kommer jag till grundinfo och samma sak om jag trycker på redigera profil!

har varit så länge och är trött på den vita designen ! och går ej heller att hitta mail till crew

vet någon hur man löser så skulle det vara toppen !

mvh

Edit:

Små tecken i rubriken, tack.

Redigerat av Hellpig
Annons
Postat
Tjena !

Nu har jag registrerat mig på myspace som artist/band så att alla ska kunna se min profil.

Nu till problemet , när jag trycker profildesign 2.0 kommer jag till grundinfo och samma sak om jag trycker på redigera profil!

har varit så länge och är trött på den vita designen ! och går ej heller att hitta mail till crew

vet någon hur man löser så skulle det vara toppen !

mvh

Denna sida har jag gjort med med hjälp av: http://www.layoutgeneratormyspace.com/

Koden som du får i slutet klistras med fördel in under "edit profile" och sedan " Edit Musician Bio"

Lycka till.

/Jon

Postat
Denna sida har jag gjort med med hjälp av: http://www.layoutgeneratormyspace.com/

Koden som du får i slutet klistras med fördel in under "edit profile" och sedan " Edit Musician Bio"

Lycka till.

/Jon

men riktigt allt är väl inte gjort bara med sidan du länkar till...för att skjuta ner spelaren så att du får plats med fotot du har högst upp behövs väl ytterligare en kod som jag inte kan hitta på www.layoutgeneratormyspace.com. det finns förvisso en massa myspace-tweak-sidor som genererar sådan kod men det hade varit fint att ha allt i en och samma editor....den du länkade till kändes förhållandevis stilren.

Postat (redigerat)
men riktigt allt är väl inte gjort bara med sidan du länkar till...för att skjuta ner spelaren så att du får plats med fotot du har högst upp behövs väl ytterligare en kod som jag inte kan hitta på www.layoutgeneratormyspace.com. det finns förvisso en massa myspace-tweak-sidor som genererar sådan kod men det hade varit fint att ha allt i en och samma editor....den du länkade till kändes förhållandevis stilren.

Precis, självklart handlar det om att ha en trevlig bakgrundsbild att komplettera med etc. Koden för att fixa loggan längst upp kan se ut exempelvis såhär:

<style>

div.profileWidth table { margin-bottom:400px !important;}

div.profileWidth{background-image:url("LÄNK TILL BILD HÄR")!important; background-position:center top !important; background-repeat:no-repeat !important; } table.rail {display:none;}

</style>

Redigerat av Yllet

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.