Jump to content
Annons

Bond-låt


aROCKER

Recommended Posts

Hej i stugorna!

Jag gick och vann KR´s forumtävling och då bestämde jag mig för att köra BOND-låt som tema.

Så nu behöver jag stråkhjälp och piano.

Nån som känner sig sugen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Men snälla, deadline 12:e juni..... då måste man va lika snabb som sixties 😉

har bara kommit på ett intro och ca 30 filmtitlar som jag inte kan välja mellan 🙂 det lossnar nog snart får man hoppas.

Link to comment
Dela på andra sajter

har bara kommit på ett intro och ca 30 filmtitlar som jag inte kan välja mellan 🙂 det lossnar nog snart får man hoppas.

Shit, här ångar vi på ikväll, känns riktigt bra men kan bli pannkaka! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

har fått ihop en låt struktur, men är inte helt nöjd så jag ska fila lite till på den så kan det bli ok, måste bara ha en sångerska till låten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej i stugorna!

Jag gick och vann KR´s forumtävling och då bestämde jag mig för att köra BOND-låt som tema.

Så nu behöver jag stråkhjälp och piano.

Nån som känner sig sugen?

Behöver du fortfarande hjälp? Kan testa om du vill nästa vecka när jag har tid över.

Link to comment
Dela på andra sajter

Behöver du fortfarande hjälp? Kan testa om du vill nästa vecka när jag har tid över.

Tack för erbjudandet men jag har redan fått assistans, nästa gång så finns det läge, behöver alltid stråkar! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för erbjudandet men jag har redan fått assistans, nästa gång så finns det läge, behöver alltid stråkar! 😄

Fan blir sugen på vara med men hinner aldrig få ihop ngt på en vecka! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har 2 veckor på dig va!?

Jo, men hinner tyvärr inte göra så mycket nästa vecka då jag har examen, jobb, omtenta å tänka på osv 😄 .. Men ska försöka få ihop ngt på en vecka (kanske blir hälften så bra) 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

i bland blir det bättre om man inte håller på och pillar för mycket med en låt, bara kör på enkelt, sen har man ju en bra ursäkt om nått inte blir riktigt bra. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

i bland blir det bättre om man inte håller på och pillar för mycket med en låt, bara kör på enkelt, sen har man ju en bra ursäkt om nått inte blir riktigt bra. 🙂

Har du faktiskt rätt i 🙂 Ska se om jag kan hosta fram nåt sista veckan ja me 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

i bland blir det bättre om man inte håller på och pillar för mycket med en låt, bara kör på enkelt, sen har man ju en bra ursäkt om nått inte blir riktigt bra. 😛

sant sant 🙂 . Får se vad det blir av det hela! Blir väl någon instrumentalare vilket kanske inte är så vanligt på bondlåtarna man hört.

Link to comment
Dela på andra sajter

sant sant 🙂 . Får se vad det blir av det hela! Blir väl någon instrumentalare vilket kanske inte är så vanligt på bondlåtarna man hört.

Fast där bör du läsa reglerna!

Han som håller i tävlingen är helt trött i huvudet och kräver sång!? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast där bör du läsa reglerna!

Han som håller i tävlingen är helt trött i huvudet och kräver sång!? 😛

ooo fan! Går det med Eastwest voices of passion? alltså köra med samplad sång? blir inte riktigt någon text men finns massa fraser på syrianska, indiska eller vad det är för språk dem bla kör med! Då kan jag ju köra ngt orientaliskt 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

ooo fan! Går det med Eastwest voices of passion? alltså köra med samplad sång? blir inte riktigt någon text men finns massa fraser på syrianska, indiska eller vad det är för språk dem bla kör med! Då kan jag ju köra ngt orientaliskt 😳

klart det går, men du kanske förlorar en del röster på det, men det skulle vara kul att höra! 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

ooo fan! Går det med Eastwest voices of passion? alltså köra med samplad sång? blir inte riktigt någon text men finns massa fraser på syrianska, indiska eller vad det är för språk dem bla kör med! Då kan jag ju köra ngt orientaliskt 😳

Jamenvisst, kör på!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...