Jolias Postat 29 maj 2010 Postat 29 maj 2010 (redigerat) Hej och hallå! Jag är 18 år och heter Jona Hammarström och går andra året på natur i Härnösand. På fritiden är jag med flickvännen, spelar in eller läser en bra bok. Mina intressen är inte helt överraskande musik och gillar då mycket musik som Genesis (med Peter Gabriel då), Pink Floyd, Beatles, The Who men också nyare som Arcade Fire, Muse och Ween osv. Läser också mycket och gillar då Kafka (och fantasy). Har hållit på och spela in i sisådär två år och tycker det är grymt kul. Nu på senare tid har jag dock börjat bli mer seriös (tacka Logic Pro och Mac för det!) och skulle vilja veta vad folk tycker om min musik plus få lite tips. Sen om jag har nåt att komma med så hjälper jag gärna till, men jag tror de flesta här vet bättre om det mesta än jag. 😄 Nog pratat om mig, om ni undrar nåt får ni fråga! Här är länk till min myspace: http://www.myspace.com/jonaofthepool Vet inte om det här är rätt ställe för att fråga om kritik på låtarna men ni får gärna kommentera dem. 🙂 Det var allt jag kom på nu. Ha det bra! Redigerat 29 maj 2010 av Jolias
Valle Postat 29 maj 2010 Postat 29 maj 2010 Det var som fan... Kafka, eh? Har man läst Kafka, och dessutom klarat att plöja igenom de mest ångestfyllda textmassorna i Processen , så är man tillräckligt störd för att bli musiker! You're in! Välkommen!
Jolias Postat 29 maj 2010 Trådstartare Postat 29 maj 2010 Hej å välkommen! Tackar. 😑 Det var som fan... Kafka, eh? Har man läst Kafka, och dessutom klarat att plöja igenom de mest ångestfyllda textmassorna i Processen , så är man tillräckligt störd för att bli musiker! You're in! Välkommen! Haha, tur att jag har det, är i allmänhet lite för lite störd. 😎 Tack så mycket. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.