Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

har sexy bitch acapella får dne inte rätt i FL studio blir helt galet om någon kunde hjälpa mig vore väldigt tacksam.

Annons
Postat
har sexy bitch acapella får dne inte rätt i FL studio blir helt galet om någon kunde hjälpa mig vore väldigt tacksam.

Vad menar du med att du "inte får den rätt"?

UnequalEquation (oregistrerad)
Postat

Antagligen har du glömt att timestretcha den så den går i takt till musiken, vilket du gör med TIME-vredet i samplern 🙂

Postat

ah sry min dåliga förklaringar som vanligt men e sån tänker i skalle nsen skriver något. Men typ såhär jag har den i fl studio kollar i mixmeister den e 112.55 skriver det i edison. Sen så lägger in de ni spåret autodetect på pro default och det blir knas. Någon som e grym på detta som kan lära mig eller hjälpa mig. Någon med msn kanske. Vore tacksam. som ni ser ssjälva så e den helt otakt

http://www.youtube.com/watch?v=Ep_lpSyLbPs

Postat
ah sry min dåliga förklaringar som vanligt men e sån tänker i skalle nsen skriver något. Men typ såhär jag har den i fl studio kollar i mixmeister den e 112.55 skriver det i edison. Sen så lägger in de ni spåret autodetect på pro default och det blir knas. Någon som e grym på detta som kan lära mig eller hjälpa mig. Någon med msn kanske. Vore tacksam. som ni ser ssjälva så e den helt otakt

http://www.youtube.com/watch?v=Ep_lpSyLbPs

Kollade på en tutorial på youtube för ett tag sen som förklarade exakt hur man gör för att synka acapella i fl studio.

Warbeats är det som gjort den och tycker han förklarade på ett väldigt lätt och bra sätt.

Mvh

Johan / WAGolfer

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.