Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

som titeln lyder, har letat mig blå efter detta, men känner att jag måste vara korkad eller nåt, finns det inget sätt att spara kanalinställningar?

tacksam för hjälp...

Annons
Postat

Spara sessionen och öppna sessionen du vill impotera kanalinställningar på. Välj sedan import session data.

Du kan även välja att spara som en template om du vill ha möjlighet att välja att börja med vissa inställningar i quick start menyn när du startar pro tools.

MVH

Anders

Postat
Spara sessionen och öppna sessionen du vill impotera kanalinställningar på. Välj sedan import session data.

Du kan även välja att spara som en template om du vill ha möjlighet att välja att börja med vissa inställningar i quick start menyn när du startar pro tools.

MVH

Anders

Ja fast denna funktion är något begränsad i LE versionen. JAg brukar göra såhär i LE.. Gör en mix, ta och markera alla filer och ta remove, spara denna session och döp den till TEMPLATE. använd denna senare för att importera inställningar.

Postat

jo det var så jag gjorde,sitter i mitt första projekt i protools, fattar inte att digi, förlåt avid inte bara kan slänga med en "save channel settings" eller liknande, hade vart smidigare kan man tycka. Ja ja, tack för svaret iaf. Blir nog bra när man blir van vid det.

///Joakim

Postat
Ja fast denna funktion är något begränsad i LE versionen. JAg brukar göra såhär i LE.. Gör en mix, ta och markera alla filer och ta remove, spara denna session och döp den till TEMPLATE. använd denna senare för att importera inställningar.

Aha, det hade jag faktiskt inte en aning om. Inte ofta jag jobbar med LE längre, mer än vid utbildningssyfte.

MVH

Anders

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.