sozo Postat 16 januari 2005 Postat 16 januari 2005 (redigerat) hello all music lovers out there som någon gammal musik guru sa en gång i tiden. Nu är de så att jag har sökt och sökt men jag har inte lyckets hitta något som kan hjälpa mig så därför får jag starta en ny tråd. (hittar ni någon tråd som liknar denna så hänvisa den gärna till mig). Jo det är så att jag ska micka upp min förstärkare. Jag har ett M-audio delta 1010LT ljudkort Micken är en Samson Qmic Förstärkaren är en Marshall MG100DFX. Mina frågor är: När jag spelar in gitarren så låter det väldigt mesigt och amatörmessigt har ni något tips för att de ska bli bättre? Hur gör man för att få veck bruset i förstärkaren? de brusar ju alltid i en förstärkare när du har kopplat in guran och ha dist på men det blir inte så snyggt när man spelar in det. Tack på förhand! Redigerat 16 januari 2005 av sozo
sozo Postat 16 januari 2005 Trådstartare Postat 16 januari 2005 (redigerat) både distat och clean Redigerat 16 januari 2005 av sozo
Ken Kängström Postat 16 januari 2005 Postat 16 januari 2005 Det finns ett par trådar om detta som förklarar ganska bra. Testa att söka igen. =)
sozo Postat 16 januari 2005 Trådstartare Postat 16 januari 2005 hehe ok kan du ge mig ett en länk eller så för jag hittar fan inte de 😄
Ken Kängström Postat 16 januari 2005 Postat 16 januari 2005 Kolla denna tråd Och se ifall det är något som är intressant =).
sozo Postat 16 januari 2005 Trådstartare Postat 16 januari 2005 kan vara itressat ja.. 😄 tack för tipset
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.