Disobedient Postat 16 januari 2005 Postat 16 januari 2005 http://www.chrismilne.com/uadforums/viewtopic.php?t=1261 Om nån är sugen på ett kort eller fyra så ruska fram lite cash. Verkar som om det är dags snart. Yummy yummy yummy... 😛
Disobedient Postat 16 januari 2005 Trådstartare Postat 16 januari 2005 Nytt rykte: det kanske medföljer en plugg!! 😄
Zando Postat 16 januari 2005 Postat 16 januari 2005 Nu börja det bli lite intressant, skulle behöva 1st. UAD 1 Vad blir den totala priset med frakt för en sådana kort ?.
SystemF (oregistrerad) Postat 17 januari 2005 Postat 17 januari 2005 Går det att installera pluggar från varandra när man väl har själva kortet då? 😆
brojd Postat 17 januari 2005 Postat 17 januari 2005 Går det att installera pluggar från varandra när man väl har själva kortet då? 😄 😆 Knappast...
Disobedient Postat 17 januari 2005 Trådstartare Postat 17 januari 2005 Alltså koden ligger i hårdvaran på kortet så om det ska haxas måste varje enskilt kort knäckas. Jag vet inte vad priset blir ännu. Jag betalar 2700kr för ProjectPak som det ser ut med dollarn idag från jrrshop.com. Och det blir förmodligen därifrån gruppköpet kommer att ske, men jag är inte helt säker.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.