Rawbert Postat 18 maj 2010 Postat 18 maj 2010 Är ute efter ett nytt ljudkort... har sålt mina hårda synthar så jag behöver inte några midi utgångar Kör PC nu men ska gå över till Mac... ska dock fortsätta att köra Cubase Steinberg CI2 verkar ju lite intressant men är det någon här som har provat det?
MattiasA Postat 18 maj 2010 Postat 18 maj 2010 Är ute efter ett nytt ljudkort... har sålt mina hårda synthar så jag behöver inte några midi utgångarKör PC nu men ska gå över till Mac... ska dock fortsätta att köra Cubase Steinberg CI2 verkar ju lite intressant men är det någon här som har provat det? En kompis köpte det. Total nybörjare och han har inte haft några som helst problem. Dessutom fick den en jäkligt bra recension i SOS.
Bierball Postat 19 maj 2010 Postat 19 maj 2010 Min kompis har ett CI2 och det funkar perfekt. Han hade såvitt jag vet inga problem med att få igång det heller. Scrollhjulet är en kul detalj, perfekt att kunna ratta mjukvarusyntar och annat utan mus.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.