®offe Postat 24 februari 2004 Postat 24 februari 2004 I have noterat that det är butt's (buttons?) på swedish nu i "ForumStudio" vilket does a infantile swede väldigt greatful, åtminstonde they av us that was very osäkra på what in hell Quote betydde 🙂 Thanks för the swedish butts!! 🙂
Björn Olsberg Postat 24 februari 2004 Postat 24 februari 2004 I have noterat that det är butt's (buttons?) på swedish nu i "ForumStudio" vilket does a infantile swede väldigt greatful [...] Butt thank så mycket! Kanske inget större steg för vare sig mänskligheten eller musiker-communityn, men vad gör man inte för att trivas?
®offe Postat 24 februari 2004 Trådstartare Postat 24 februari 2004 (redigerat) Tänker dock inte nämna att jag under en tid var lite irriterad på den där Quote som alla citerade, för då blir jag väl avstängd, utslängd och hånad med omedelbar verkan...Det får räcka med melodifestivalsinlägget 🙂 Redigerat 24 februari 2004 av ®offe
insolitus Postat 24 februari 2004 Postat 24 februari 2004 Tänker dock inte nämna att jag under en tid var lite irriterad på den där Quote som alla citerade, för då blir jag väl avstängd, utslängd och hånad med omedelbar verkan...Det får räcka med melodifestivalsinlägget 🙂 Hoppas inte du tog åt dig nåt av det vi sa då... 🙂 Men det verkade det inte som... 😎
Eternal Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Citeraknappen använder jag sällan. Men anmälknappen trycker jag desto oftare på!
Altzi Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Citera är inte det ett stränginstrument!? Eller heter det cittra? 😄
Neosus Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Citera är inte det ett stränginstrument!? Eller heter det cittra? 😄 Ja det heter cittra. Min morsa spelar på en sån. 😄 Däremot finns det en som heter Peter Citera... eller heter han Cetera? Hmm nu blev det rörigt i huvet. 😱
Neosus Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Forummästerskapet i bump, Grahn? ...har ju inget liv helt enkelt, som sagt.
Neosus Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Forummästerskapet i bump, Grahn? ...har ju inget liv helt enkelt, som sagt. 😱 Mina tidigare liv har jag redan av (särskrivning eller?) verkat.
captain nemo (oregistrerad) Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 (redigerat) Citera är inte det ett stränginstrument!? Eller heter det cittra? 🙂 Du tänker på gubben i Chicago - Peter Citera... //nemo EDIT: Äh, såg att Grahn redan hittat honom... 😆 Redigerat 4 januari 2006 av captain nemo
Bebopkeys Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Citera är inte det ett stränginstrument!? Eller heter det cittra? 😆 Cittra är väl en bil? Jag tror att citronil är ordet vi söker!
Vallhagen Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 Det står "Hello, Vallhagen (Logga ut)" uppe till vänster i min browser. Den sista svengelska resten på forumet? Och varför inte helt enkelt "citron"
Pico Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 Det står "Hello, Vallhagen (Logga ut)" Vad märkligt, välkomnad och ombedd att lämna sajten i samma mening? 😉
Vallhagen Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Det står "Hello, Vallhagen (Logga ut)" Vad märkligt, välkomnad och ombedd att lämna sajten i samma mening? 😆 Ja precis 😄 "Det var kul att du kom; ska du inte gå nu?!" Och på swenglish dessutom.
Pluffo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Borde det inte stå "CITAT" i inlägget också istället för "QUOTE"?
Nexustwins Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Borde det inte stå "CITAT" i inlägget också istället för "QUOTE"? Det har jag redan fixat vettu.. https://www.studio.se/index.php?showtopic=20231
Pico Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Borde det inte stå "CITAT" i inlägget också istället för "QUOTE"? Det har jag redan fixat vettu.. https://www.studio.se/index.php?showtopic=20231 Pluffo menar nog i texten, inte knapparna.. 😕
Pluffo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Borde det inte stå "CITAT" i inlägget också istället för "QUOTE"? Det har jag redan fixat vettu.. https://www.studio.se/index.php?showtopic=20231 Pluffo menar nog i texten, inte knapparna.. 😕 Exakt!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.